Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

DAGPACT:
Mormel
kaatje🌺

Goedemorgen 😃

dank voor de oplos koffie @Mormel

geslapen maar lekker geslapen kan ik niet zeggen. Na lang sliep ik eindelijk en toen werd ik gewekt door sirenes maar goed als nog wat kunnen .

vandaag midden op de dag met me moeder naar de oog arts voor injecties me auto doet de airco het niet arm mens.

Geplaatst

Goedemorgen @Mormel en goedemorgen frummers, 
Het is nu nog heerlijk koel buiten, inmiddels 18 graden, vanmorgen heel vroeg heb ik alles tegen elkaar open gezet, dus ook binnen is het koel nu. 
We gaan het meemaken straks... 
Sterkte in de auto straks @Kaatjemama
Eerst een bakje en dan lekker met de hond er even op uit nog. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png
 

Geplaatst

De sirenes was alles door elkaar en veel ambulance politie. Was serieus fout ga zo even opzoeken wat het was .vanacht een poging gedaan met 1 oog zonder bril maar weinig resultaat 😂eerst even lezen hier met koffie ️ 
 

zo even voor de konijnen zorgen. Zie ook op tegen de rit met me moeder 🥹 snap niet dat die afspraak niet verzet wordt .🤷🏼‍♀️

dank @Mormelje @Yvonne

Geplaatst

Hihihi, nee hoor mormel mij krijgen ze Nederland niet uit, ik woon op een kilometer of 10 van de Duitse grens in Oost Groningen... 
Maar ik verbaas me er inderdaad over hoeveel mazzel we hier weer hebben momenteel. 
 

Geplaatst

hier nog een @Fonny:heart: toitoitoi

en goeiemooiemorgen frummers
non stop heerlijk geslapen en moeite om er uit te komen
maar moest dus even samenvattingkje terugkijken van voetbal haha.
Opblijven was jammerlijk mislukt.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

@Yvonne, wat bof jij toch 😊
Het is hier bloed heet
vannacht in de slaapkamer bijna 30 graden
Nu is het buiten ook alweer 26 en binnen bijna 30

Weet niet meer wat ik open moet gooien en wat dicht
Winkeltje gaat toch helemaal dicht vandaag en morgen ook
Moet er nog wel even naar toe want heb beloofd nog even te helpen met cadeau pakketjes maken

Geplaatst
14 minuten geleden zei rapilos:

Winkeltje gaat toch helemaal dicht vandaag en morgen ook

Gelukkig @rapilos beter zeg

das gewoon niet te doen.

hier net onze buiten konijnen naar binnen gedaan met dochter lief ze zijn niet blij de beestjes  helemaal gestrest maar durfde het niet te wagen iedereen waarschuwd !! Grote ren in het huis 🙈zooitje nu binnen en buiten 🤷🏼‍♀️😂😓nog maar bakje koffie ️ 

Geplaatst (bewerkt)

Wat een ellende @rapilos
Ik heb overdag alles potdicht: ramen, schermen, vitrage en overgordijnen. 
En dan hou ik in de gaten wanneer het 's avonds buiten minder warm is dan binnen en dan gaat alles tegen elkaar open. 
Boven blijft alles open staan als er geen regen verwacht wordt, binnen gaat de boel dicht 'snachts. 
'S morgens vroeg als het buiten nog koeler dan binnen is gooi ik ook weer alles open, totdat het... enz enz. 
Dat scheelt een hele hoop 
Ik zie overdag hier bij diverse mensen ook de ramen open staan, blijkbaar om door te tochten, maar je haalt er alleen maar hete lucht mee naar binnen... 
Fijn dat de winkel dicht blijft hoor Rapi, niet te doen anders. 
Maar als je er toch naartoe moet even... waarom koop je niet gelijk een ventilator? 
Grote frisdrankfles met bevroren water ervoor zetten en dan genieten van de koude lucht... 

Heel verstandig dat je de konijnen naar binnen hebt gehaald @Kaatjemama.. 

Heeft de huisarts gistermiddag nog teruggebeld @spirit

 

bewerkt door Yvonne
Geplaatst

Hier al de deuren dicht gedaan helaas tuin op het zuiden. 
@Yvonne ja toch arme beestjes kiezen tussen 2 Kwade warmte of stress ze zaten wel in de schaduw maar als nog no go zeggen ze op internet en zou het niet op Geweten willen hebben nu zijn ze boos maken een puinhoop en stampen erop los 😂

Geplaatst

Maar als je er toch naartoe moet even... waarom koop je niet gelijk een ventilator? 

Yvonne verwoordt wat ik ook al dacht @rapilos
een ventilator verbruikt amper wat en je hoeft niet zo te lijden onder de hitte
principes moet je ook soms gewoon los kunnen laten hoor, als dat de reden is dat je er nog geen hebt.
ik heb de mijne al dik 20 jaar maar gebruik hem alleen bij uitzonderlijke temperaturen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...