Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen, hoop dat iedereen een beetje geslapen heeft. Voor onze lieve @Yvonne met de koffie is het nog wat vroeg, maar ik heb alvast oploskoffie en tabak. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Mormel kaatje🌺 Goedemorgen 😃 dank voor de oplos koffie @Mormel geslapen maar lekker geslapen kan ik niet zeggen. Na lang sliep ik eindelijk en toen werd ik gewekt door sirenes maar goed als nog wat kunnen . vandaag midden op de dag met me moeder naar de oog arts voor injecties me auto doet de airco het niet arm mens.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Kaatjemama: ik denk dat je wel een kopje kunt gebruiken. Waarvoor waren er de sirenes? Of moet ik klassiek denken?
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen @Mormel en goedemorgen frummers, Het is nu nog heerlijk koel buiten, inmiddels 18 graden, vanmorgen heel vroeg heb ik alles tegen elkaar open gezet, dus ook binnen is het koel nu. We gaan het meemaken straks... Sterkte in de auto straks @Kaatjemama Eerst een bakje en dan lekker met de hond er even op uit nog.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden De sirenes was alles door elkaar en veel ambulance politie. Was serieus fout ga zo even opzoeken wat het was .vanacht een poging gedaan met 1 oog zonder bril maar weinig resultaat 😂eerst even lezen hier met koffie ☕️ zo even voor de konijnen zorgen. Zie ook op tegen de rit met me moeder 🥹 snap niet dat die afspraak niet verzet wordt .🤷🏼♀️ dank @Mormelje @Yvonne
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Yvonne: waar zit jij ergens? Noorwegen, tussen de kabouters? Net even de buitentemperatuur gecontroleerd en ik zit nog aan 27°C.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hihihi, nee hoor mormel mij krijgen ze Nederland niet uit, ik woon op een kilometer of 10 van de Duitse grens in Oost Groningen... Maar ik verbaas me er inderdaad over hoeveel mazzel we hier weer hebben momenteel. Kaatjemama en Mormel reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lieve @Fonny, na al die heel spannende dagen van wachten nu dan de dag van de uitslag. Ik denk aan je hoor en hoop zo heel verschrikkelijk dat het oké is allemaal... lady jane reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Fonny: ik duim voor een goede uitslag!🍀🍀💕
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden hier nog een @Fonny toitoitoi en goeiemooiemorgen frummers non stop heerlijk geslapen en moeite om er uit te komen maar moest dus even samenvattingkje terugkijken van voetbal haha. Opblijven was jammerlijk mislukt.
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal, @Yvonne, wat bof jij toch 😊 Het is hier bloed heet vannacht in de slaapkamer bijna 30 graden Nu is het buiten ook alweer 26 en binnen bijna 30 Weet niet meer wat ik open moet gooien en wat dicht Winkeltje gaat toch helemaal dicht vandaag en morgen ook Moet er nog wel even naar toe want heb beloofd nog even te helpen met cadeau pakketjes maken
Kaatjemama Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden 14 minuten geleden zei rapilos: Winkeltje gaat toch helemaal dicht vandaag en morgen ook Gelukkig @rapilos beter zeg das gewoon niet te doen. hier net onze buiten konijnen naar binnen gedaan met dochter lief ze zijn niet blij de beestjes helemaal gestrest maar durfde het niet te wagen iedereen waarschuwd !! Grote ren in het huis 🙈zooitje nu binnen en buiten 🤷🏼♀️😂😓nog maar bakje koffie ☕️ rapilos reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden (bewerkt) Wat een ellende @rapilos. Ik heb overdag alles potdicht: ramen, schermen, vitrage en overgordijnen. En dan hou ik in de gaten wanneer het 's avonds buiten minder warm is dan binnen en dan gaat alles tegen elkaar open. Boven blijft alles open staan als er geen regen verwacht wordt, binnen gaat de boel dicht 'snachts. 'S morgens vroeg als het buiten nog koeler dan binnen is gooi ik ook weer alles open, totdat het... enz enz. Dat scheelt een hele hoop Ik zie overdag hier bij diverse mensen ook de ramen open staan, blijkbaar om door te tochten, maar je haalt er alleen maar hete lucht mee naar binnen... Fijn dat de winkel dicht blijft hoor Rapi, niet te doen anders. Maar als je er toch naartoe moet even... waarom koop je niet gelijk een ventilator? Grote frisdrankfles met bevroren water ervoor zetten en dan genieten van de koude lucht... Heel verstandig dat je de konijnen naar binnen hebt gehaald @Kaatjemama.. Heeft de huisarts gistermiddag nog teruggebeld @spirit? 23 minuten geleden bewerkt door Yvonne
Yvonne Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden DAGPACT: Mormel kaatje🌺 Yvonne
Kaatjemama Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Hier al de deuren dicht gedaan helaas tuin op het zuiden. @Yvonne ja toch arme beestjes kiezen tussen 2 Kwade warmte of stress ze zaten wel in de schaduw maar als nog no go zeggen ze op internet en zou het niet op Geweten willen hebben nu zijn ze boos maken een puinhoop en stampen erop los 😂
lady jane Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Maar als je er toch naartoe moet even... waarom koop je niet gelijk een ventilator? Yvonne verwoordt wat ik ook al dacht @rapilos een ventilator verbruikt amper wat en je hoeft niet zo te lijden onder de hitte principes moet je ook soms gewoon los kunnen laten hoor, als dat de reden is dat je er nog geen hebt. ik heb de mijne al dik 20 jaar maar gebruik hem alleen bij uitzonderlijke temperaturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden