Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen, hoop dat iedereen een beetje geslapen heeft. Voor onze lieve @Yvonne met de koffie is het nog wat vroeg, maar ik heb alvast oploskoffie en tabak.
Kaatjemama Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden DAGPACT: Mormel kaatje🌺 Goedemorgen 😃 dank voor de oplos koffie @Mormel geslapen maar lekker geslapen kan ik niet zeggen. Na lang sliep ik eindelijk en toen werd ik gewekt door sirenes maar goed als nog wat kunnen . vandaag midden op de dag met me moeder naar de oog arts voor injecties me auto doet de airco het niet arm mens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden