Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen. Nieuwe dag, nieuwe kansen. Omdat gisteren moeilijk verliep niet naar de AA geweest (kans was te groot dat ik bij terugkeer daarvan gestopt zou hebben bij de nachtwinkel). Als je kunt deelnemen zonder camera ga ik wel bekijken of ik vandaag een online vergadering kan meepikken. Smaragdie, bolletje, Mariposa en 1 andere reageerden hierop 4
bolletje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeie morgen Mormel. De 4-7-8 methode is 4 tellen inademen, 7 tellen je adem inhouden, en dan je mond in een tuutje en dan 8 adem uitademen. Waarom het werkt weet ik niet maar dat het werkt is zeker. Duurt wel even misschien een paar weken maar het werkt zeker. Jane mischien wat vlugger tellen, of niet tellen maar gewoon inademen vasthouden en uitademen. Het werkt bij jou ook hoor. Zo vandaag aan de slaapkamer beginnen. Een muur een en andere kleur geven. Alles op m'n gemakkie. spirit en Fonny reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel en Bolletje. Alle deuren en ramen staan open, even nog lekker doorluchten. Gisteren is het binnen niet warmer dan 22,5 geworden, en ik kon 's morgens heerlijk buiten zitten... benieuwd wat het vandaag gaat doen. @Fonny, hoe is het nu? Wordt de pijn al een stuk minder? Wat duurt dat wachten op de uitslag toch lang... Mooi, een bakje even en dan aan de slag nu het nog niet zo warm is..
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden @Mormel hoop dat het lukt voor je online goed idee ! zo eerst koffie drinken vanmiddag naar de dokter en de Fisio weer een heftige droom gehad ben ik me nú ineens ga zo weer even opzoeken wat het betekent.
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @bolletje ik slaap prima gelukkig. Wel wat korter in de zomer en zeker nu, maar overdag doe ik nagenoeg niets meer, dus ik word ook niet moe op een voldane manier. Toch mezelf maar eens naar het zwembad slepen straks.
rapilos Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen allemaal, Ondanks de hitte, toch de ochtendgym gedaan. In de slaapkamer was het gisteren 26 graden en dat zal vannacht nog wel veel meer zijn. Straks met de auto naar Braband (uurtje rijden) Gelukkig airco in de auto We gaan naar vrienden, hondje mee Binnen nu ; 28 en buiten 26 graden. Valt nog mee Smaragdie reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, goedemorgen Mormel en Bolletje. Alle deuren en ramen staan open, even nog lekker doorluchten. Gisteren is het binnen niet warmer dan 22,5 geworden, en ik kon 's morgens heerlijk buiten zitten... benieuwd wat het vandaag gaat doen. @Fonny, hoe is het nu? Wordt de pijn al een stuk minder? Wat duurt dat wachten op de uitslag toch lang... Mooi, een bakje even en dan aan de slag nu het nog niet zo warm is.. Yvonne, met pijnstillers gaat het goed. Vrijdag spannende dag
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne Fonny🌞
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne Fonny🌞 Mariposa
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne Fonny🌞 Mariposa Spirit
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedenmorgen. Bijna niet geslapen. Ik voel me niet goed. Buikpijn, zenuwen. Dat heeft zo zijn redenen. Ik schrijf verder op mijn eigen draadje. Probeer er voor mezelf maar een positieve dag van te maken maar dat valt niet mee 😥
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Kijk eens hoe schattig; de bewoonster heeft speciaal voor de koolmezenfamilie een parasol opgezet boven hun nestje. Kaatjemama, Rosee, spirit en 4 anderen reageerden hierop 7
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @renaldo61 ik zie je ingelogd, eindelijk. Hoe gaat het met je? Er waren diverse mensen bezorgd om je, niets voor jou om zo lang weg te blijven. Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik heb je gelezen, sterkte spirit dat is ook niet uit te houden zo spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mijn zoon nog even geweest met m'n jongste. Heeft nog even een uurtje kunnen poedelen in het zwembad. Dat brak de dag gelukkig nog even. Zelfs het zwembad is niet koel meer. Toch ga ik er vanavond nog even in. Nog geen trek in eten, dus wacht ik nog maar even mee. Opties genoeg.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Q. Reacher Leuke dingen Eh.. ik heb twee ventilatoren 🤷
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gaat het nog met jullie in Frankrijk @bumperjimen @Yana?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh en het plaatje van de koolmeesjes die door een parasol worden beschermd vind ik erg gaaf @lady jane Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke dingen Voor het eerst bij de Fisio mensendieck was een hele aardige dame die denk mij te kunnen helpen aan me rug een me nek.ze was wel geschrokken hoe vast ik zat 😓 Oja en 3 ijsjes op vandaag vandaag mag dat 👏😋 Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het was een mooie dag: vanmorgen gezellig koffie gedronken met een vriendin, vanmiddag vrijwilligerswerk, wel héél warm hahaha. Maar ik mag niet klagen: 23,5 graad hier in de kamer dankzij de zonneschermen en dichte gordijnen en waarschijnlijk ook heel goede isolatie van de muren of zo... Ramen open zetten nu heeft geen nut, het is buiten nog steeds warmer dan binnen. Ik duik zo mijn bed in, 't is mooi geweest voor vandaag, morgenochtend vroeg maar even kijken of er nog wat te koelen valt. Lieve luitjes, voor straks trusten... Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden