Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Veel wakker geweest vannacht, vaak eruit gemoeten, maar toch lekker uitgerust. 
En da's maar goed ook, drukke dag voor de boeg. 
Bakje dan maar even 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Over een uurtje maar naar de tuin of zo, want vanmiddag krijgen we regen
Bonen planten
|Peultjes oogsten.
De courgette, komkommers en tomaten krijgen allemaal bloemetjes, tussen over een tijdje kunnen we lekker oogsten

Geplaatst

Beterschap @Kaatjemama. Al gelopen met de hond. Lekker los kunnen lopen en tussen de hoge velden achter een stok aan gerend ( de hond dan he?)😆. Voor de rest wat klusjes in huis. Wilde nog gaan zwemmen, omdat er nu stond dat het zwembad de hele dag open is, maar eigenlijk zonde van mijn haar. Bovendien moet ik vanavond weer aan een accordeon trekken, dus ik gebruik mijn spieren wel. Jammer dat het zwembad afgelopen weekend om 13.00 al sloot. Toen had ik wel even zin gehad om tussendoor een duik te nemen. Er zijn nog best veel haren die er wel aan denken om alsnog een duik te nemen. Het is niet koud vandaag. Eigenlijk ook wel lekker. Heb niet voor niet een seizoenkaart. Hihi 😆

Geplaatst

The universe is testing me. Vanmorgen besluit genomen om me te herpakken en vandaag geen roestmiddelen te gebruiken. Dan 2 situaties waaronder een mail van vrijdag die me onder ogen kwam, hoewel ik de verzender geblokkeerd heb. Geen excuses zoeken en vinden nu Musashi, it’s just a test. Ik kan dit! 
Straks de draad van mn wekelijks voetbadje terug oppikken en mn nieuwe boeken lezen. Naar bed met yoga nidra en ook vandaag gaat zo weer voorbij! Dan kan ik morgen wel trots en blij zijn en dat helpt me meer dan nu te ontsnappen.

Geplaatst

Zit ik dan onder me overkapping in de stromende regen. Had vandaag bedacht zelf te gaan bbq  Slow  zelf een recept bedacht  met gevulde verkenshaas met brie groente en  krieltjes ect en ook zelf voor het eerst de bbq aangestoken 🔥 in de bbq geplaatst  en het giet van de regen 😂 zit ik dan en hoop dat het een beetje lukt .  😃😂

Geplaatst (bewerkt)

@Rosee nee ik heb gisteren niet gedronken en de dag ervoor ook niet maar ik ben vorige week toch ook  niet elke dag droog gebleven. Dus dat kan beter. Ook het roken begon er terug in te sijpelen en daar wil ik ook niet in blijven terug vallen. Ik ben in beide (nog) niet 100% vrij. In Japan heb ik alles op 0 kunnen houden en dat smaakt wel naar meer dus daar streef ik wel naar maar te streng wil ik ook niet zijn. Ik weet het, klinkt wat jojo en dat is het ook wel een beetje. Ik wil het vooral niet meer als ontsnapping of coping gebruiken, dat zou ik al heel wat vinden. 

bewerkt door Musashi

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...