Quinn Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Je kunt beter de day after bloemen laten bezorgen. Of ontbijt.
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden En dan bloemen die niet giftig zijn voor huisdieren. En dan ontbijt met erwtjes.
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Sorry voor de flauwigheid @Kaatjemama 🤍 Het moest even.
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Het wordt vast gezellig @Kaatjemama. Veel plezier met de wandeling.
spirit Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Veel plezier @Kaatjemama. Natuurlijk is zo'n eerste keer spannend. Een blind date. Ben zeer benieuwd.
Lonster1 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Voor wandelen is het niet zo'n beste dag met die regen maar koffie met taart is natuurlijk ook gezellig. En daarna een pannenkoek. Bloemen mee op een date lijkt me ook niet zo geslaagd. Loop je te sjouwen met zo'n bos verleppende bloemen in cellofaan. Buiten in de natuur of in de tuin zie ik ze liever. Dus beter een paar bollen mee. En dan kijken of die bloemen en de liefde later opbloeien. Reacher reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Heb al een paar dagen de verkeerde pillen geslikt. Ipv diclofenac bloeddrukverlagers, die ik eigenlijk niet meer nodig heb. Dat verklaard al veel. Duf, moe, zware benen. Vond ze ook niet helpen voor de pijn. Niet zo gek natuurlijk 🙃
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Juist wel, wandelen in de regen met je date! Kletsnat regenen, dan krijgt 1 van beide het koud en dan warmzoenen. Recept uit de oude doos. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Groot overleg op hoog niveau. Maar, de input en meningen van mijn team liggen er ook. Dus. Afwachten. @bumperjim en daarom is regen heel plezierig.
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden ben ik nou gek of jullie? Ik begreep een wandel afspraak met iemand online geregeld niet een liefdesdate toch? Kan ook zo maar een frummer van hier zijn he. Kletsnat geregend net, maar nu klaar voor de Zverev match tegen Jodar. May the best man win. Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Sorry @lady jane mijn romantische geest ging met me op de hobbel. bumperjim reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 🤣🤣nou @Quinnje krijgt me ing aan het lachen vandaag want die mevrouw weet denk ik niet wat humor betekent 🤷🏼♀️ denk niet echt voor herhaling vatbaar.en zeker geen bloemen of chocola waard 🤣 spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden @Kaatjemama maar je hebt wel iets nieuws gedaan. Good for you! En dat deze mevrouw geen wandelmaatje wordt, zegt niets over een volgende poging. Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Gewoon doorzoeken naar iets leuks doen met iemand die je aardig vindt Kaatje.
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ja vond er best aardig maar me leven is al heftig genoeg vindt beetje lachen er belangrijk. Ik vindt wel iemand Quinn reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 2 minuten geleden zei Kaatjemama: Ja vond er best aardig maar me leven is al heftig genoeg vindt beetje lachen er belangrijk. Ik vindt wel iemand Jammer dat er geen klik was. Ja, die mensen zijn er helaas. Ach, dat weet je dan ook weer. Heel veel fruit ingeslagen en de pijn is minder met de goede pillen. Ook weer wat meer trek. Vanochtend ook kleddernat geregend. Vond het niet erg. Het huis lekker aan het door tochten. Heerlijk.
bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: ben ik nou gek of jullie? Ik begreep een wandel afspraak met iemand online geregeld niet een liefdesdate toch? Kan ook zo maar een frummer van hier zijn he. Een wandelafspraak wordt al gauw een beetje speciaal 🤪 of ieder neemt zn hond mee, dan is het voor de honden en boven alle verdenking verheven 😇 Quinn reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: ben ik nou gek of jullie? Ik ben een vliegtuig.
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik voel me voelbaar beter. Vanaf zaterdag al met die verkeerde medicijnen bezig geweest. Dat verklaard wel dat ik na het eten zowel zaterdag als zondag zo duf was als een pad en ook veel pijn had. Ik ga lekker zwemmen vanavond. Nu 2 boterhammen met aardbeien en een capuciono als avondeten.
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Lonster1: Ik ben een vliegtuig. Liever een helicopter. Beetje hyper. Bord vrijwel leeg. En nou zalig in de stromende regen buiten. 10 uur geleden bewerkt door Quinn spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Musashi jetlag weer een beetje te boven?
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 28 minuten geleden zei Quinn: Liever een helicopter. Beetje hyper. Bord vrijwel leeg. En nou zalig in de stromende regen buiten. I'm singing in the rain 🎼🎵🎤
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nee, het hoogtepunt is alweer geweest. Onweer recht boven m'n hoofd.
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) @Quinn zoals de aanloop naar de reis nogal moeilijk verliep, draait ook de landing wat hobbelig uit. Er zijn goeie intenties, dat zeker wel, maar ik kan en mag niet verwachten dat mijn euforie en adrenaline ook bij de thuisblijvers zo sterk aanwezig is. Integendeel, dat contrast speelt wel een beetje op. Wat voor de reis een ding was, is niet zomaar verdwenen intussen. Ik wankel daarom toch een beetje en moet oppassen dat ik niet omval. 8 uur geleden bewerkt door Musashi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden