Quinn Geplaatst gisteren om 03:48 Rapport Geplaatst gisteren om 03:48 Morgen. Beroerde nacht, bloedheet en nachtmerries. Nu koffie, yoghurt en iemand om tegen te praten. En voor @Yvonne kan ze ook eens rustig wakker worden. Kaatjemama, lady jane, Fonny en 3 anderen reageerden hierop 5 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:05 Rapport Geplaatst gisteren om 04:05 Wow @Quinn heb je de hele nacht staan tafel dekken? Hier goed geslapen. Gisteravind gemountainbiked omdat het kon en vervolgens Geen biertje genomen. Daardoor nu alweer wakker en niet mn "hoofd in de kont" zoals de Fransen dat zo plastisch zeggen. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:34 Rapport Geplaatst gisteren om 04:34 (bewerkt) Het is het seizoen dat de braamstruiken en andere struiken hier en daar per ongeluk over het pad beginnen te groeien. Daar stop je natuurlijk niet voor, dus je ratst er doorheen en komt dan als een bloedend rund thuis (de onderarmen en een beetje de benen). Extra afzien 🤪 Ik kom vaak dieren tegen. Vorige week een ree op het pad, heel dichtbij. Wilde zwijnen, slangen... En een keer een vos die verstrooid midden op het pad bleef staan. "Kssst!" zei ik en hij luisterde beter dan mn hond die ook vaak in de weg staat 👍🏻 gisteren om 04:37 bewerkt door bumperjim lady jane, MaryArt, rapilos en 1 andere reageerden hierop 2 2
Yvonne Geplaatst gisteren om 04:46 Rapport Geplaatst gisteren om 04:46 Goedemorgen @Quinn en @bumperjim en goedemorgen alle andere frummers, Jeetje, wat ziet dat er allemaal heerlijk uit, dankjewel @Quinn, zaaaalig de dag beginnen zo. Jammer dat je zo beroerd heb geslapen, ik heb zowaar eens redelijk kunnen slapen. En jeetje @bumperjim... bramenstruiken om doorheen te fietsen, getsie.. Er langs wandelen en heerlijk bramen eten, ja dat vind ik dan weer heerlijk Doet me denken aan een nummer van Herman van Veen trouwens.
bumperjim Geplaatst gisteren om 06:01 Rapport Geplaatst gisteren om 06:01 1 uur geleden zei Yvonne: @Quinn@bumperjim@Quinn@bumperjim Er langs wandelen en heerlijk bramen eten, ja dat vind ik dan weer heerlijk Doet me denken aan een nummer van Herman van Veen trouwens. Bramen eten dat komt pas in augustus 😁
MaryArt Geplaatst gisteren om 06:06 Rapport Geplaatst gisteren om 06:06 DAGPACT: Yvonne MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 06:17 Rapport Geplaatst gisteren om 06:17 DAGPACT: Yvonne MaryArt kaatje 🌺 goedemorgen allemaal
Quinn Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Straks een gesprek met psych over hoe verder. DAGPACT: Yvonne MaryArt kaatje 🌺 Quinn Reacher en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden goeiemooiemorgen frummers heerlijk afgekoeld dus alles open en de was hangt. Wel veel vocht in de lucht dus hopelijk gat het ook waaien nog (het hangt onder de galerij van de bovenburen. Het hele jaar door buiten, geen vocht ion huis zo.
Kaatjemama Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Succes @Quinn Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Bedankt voor herman bij de ochtendkoffie @Yvonne ik heb met dochter al geboekt voor maart volgend jaar
rapilos Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Goedemorgen allemaal Ontbijt ; zelfgemaakte amandelmelk, brinta, blauwe bessen, banaan, kokosrasp en lijnzaad Ochtendgym Nu ; koffie plus zelfgebakken appelmuffin Straks' Naar de biowinkel (dochter ook een pakket brengen) Daarna brengt vriend mij naar vriendin. Wandelen en ergens lunchen was de planning Maar ze voorspellen veel regen, dus we zien wel Vriend zorgt intussen voor het hondje Is echt wel een lieverd hoor 🥰 spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden 31 minuten geleden zei Quinn: Straks een gesprek met psych over hoe verder. DAGPACT: Yvonne MaryArt kaatje 🌺 Quinn Fonny🌞
spirit Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Wat een heerlijk ontbijt @Quinn.Dank daarvoor. Sterkte bij de psych. Tussen de buien door wandelen met de hond, meer gaat het niet worden voor vandaag. Ik heb verhoging dus maar even pas op de plaats. De keuken wat opgeruimd, wat kleine klusjes in huis. Heb er ook nog een stijve nek bijgekregen. Maar niet teveel omkijken dus vandaag. Ben wel blij dat ik gisteren naar de repetitie ben geweest, al is accordeon spelen natuurlijk niet best is voor je rug. Daar zal ik mijn stijve nek ook wel aan over gehouden hebben. Het is even droog, dus ik ga maar even lopen met de hond nu.
IJsvogel Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden DAGPACT: Yvonne MaryArt kaatje 🌺 Quinn Fonny🌞 IJsvogel
Kaatjemama Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ga nu wandelen met een vrouw via internet lijk wel weer 20 jaar en of ik een eerste date heb. Zo zenuwachtig 🤣🤣 spirit reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden DAGPACT: Yvonne MaryArt kaatje 🌺 Quinn Reacher Fonny🌞 IJsvogel Ik ben er even tussen gekropen.
Quinn Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden Neem chocolade mee @Kaatjemama, vinden ze leuk
Reacher Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden En bloemen! 😃 Maar niet teveel anders moet ze zo sjouwen.
Reacher Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden En erwtjes! Ik zag overigens geen erwtjes op de ontbijttafel Q. Opbouwende feedback he. Voor de volgende keer. 🙃
Quinn Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden De tafel was voor @Yvonne jij ouwe hebberd van een @Reacher
Reacher Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 😑 Nou vooruit. Omdat het voor Vonneke is.
Reacher Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 9 minuten geleden zei Reacher: En bloemen! 😃 Maar niet teveel anders moet ze zo sjouwen. Dit is actual advies wat mijn vriendinnen aan anderen geven als ze op first date gaan. Heel pragmatisch. 😁
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden