Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor wandelen is het niet zo'n beste dag met die regen :unsure: maar koffie met taart is natuurlijk ook gezellig. En daarna een pannenkoek. 

Bloemen mee op een date lijkt me ook niet zo geslaagd. Loop je te sjouwen met zo'n bos verleppende bloemen in cellofaan. Buiten in de natuur of in de tuin zie ik ze liever. Dus beter een paar bollen mee. En dan kijken of die bloemen en de liefde later opbloeien.

:lol:

Geplaatst

Heb al een paar dagen de verkeerde pillen geslikt. Ipv diclofenac bloeddrukverlagers, die ik eigenlijk niet meer nodig heb. Dat verklaard al veel. Duf, moe, zware benen. Vond ze ook niet helpen voor de pijn. Niet zo gek natuurlijk 🙃

Geplaatst

ben ik nou gek of jullie?
Ik begreep een wandel afspraak met iemand online geregeld
niet een liefdesdate toch?
Kan ook zo maar een frummer van hier zijn he.

Kletsnat geregend net, maar nu klaar voor de Zverev match
tegen Jodar. May the best man win.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kaatjemama:

Ja vond er best aardig maar me leven is al heftig genoeg vindt beetje lachen er belangrijk. Ik vindt wel  iemand 

Jammer dat er geen klik was. Ja, die mensen zijn er helaas. Ach, dat weet je dan ook weer. Heel veel fruit ingeslagen en de pijn is minder met de goede pillen. Ook weer wat meer trek. Vanochtend ook kleddernat geregend. Vond het niet erg. Het huis lekker aan het door tochten. Heerlijk. 

Geplaatst
1 uur geleden zei lady jane:

ben ik nou gek of jullie?
Ik begreep een wandel afspraak met iemand online geregeld
niet een liefdesdate toch?
Kan ook zo maar een frummer van hier zijn he.

Een wandelafspraak wordt al gauw een beetje speciaal 🤪 of ieder neemt zn hond mee, dan is het voor de honden en boven alle verdenking verheven 😇

Geplaatst

Ik voel me voelbaar beter. Vanaf zaterdag al met die verkeerde medicijnen bezig geweest. Dat verklaard wel dat ik na het eten zowel zaterdag als zondag zo duf was als een pad en ook veel pijn had. Ik ga lekker zwemmen vanavond. Nu 2 boterhammen met aardbeien en een capuciono als avondeten. 

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei Lonster1:

Ik ben een vliegtuig.

Liever een helicopter.

Beetje hyper. Bord vrijwel leeg. En nou zalig in de stromende regen buiten. 

bewerkt door Quinn
Geplaatst
28 minuten geleden zei Quinn:

Liever een helicopter.

Beetje hyper. Bord vrijwel leeg. En nou zalig in de stromende regen buiten. 

I'm singing in the rain 🎼🎵🎤

Geplaatst (bewerkt)

@Quinn zoals de aanloop naar de reis nogal moeilijk verliep, draait ook de landing wat hobbelig uit. Er zijn goeie intenties, dat zeker wel, maar ik kan en mag niet verwachten dat mijn euforie en adrenaline ook bij de thuisblijvers zo sterk aanwezig is. Integendeel, dat contrast speelt wel een beetje op. Wat voor de reis een ding was, is niet zomaar verdwenen intussen. Ik wankel daarom toch een beetje en moet oppassen dat ik niet omval. 

bewerkt door Musashi

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...