lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Tre Ciotole, een heel mooie film. Quinn en Lika reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei lady jane: Nou het zwemmen was heerlijk natuurlijk, dat weet ik vantevoren eigenlijk al, maar ik maak die drempel soms zo hoog om in de actie te gaan. Boodschappen gedaan, ook voor inloophuis meteen, en nu dus klaar om tennis te gaan kijken of naar het filmhuis. Lees ik nert online dat de eerste kliniek voor verslaafde ouderen er komt, in Capelle a.d. IJssel. Klik ik het filmpje aan en dan hebben ze het over verslaafde opa en oma, op wel zo'n raar toontje, nee dankjewel, ik blijf wel thuis Jaren geleden eens in een tehuis gespeeld speciaal voor oudere mensen met koshakof. Er werd gewoon alcohol geschonken voor deze cliënten. Ze waren wel wat vergeetachtig 🤭.
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Geen biertap te zien daar 🤣. Gelukkig maar. Er werd helemaal niet overmatig gedronken door mensen. We hebben ons na het optreden even terug kunnen trekken in een kerk, die speciaal de deuren open hadden gedaan. Er werd koffie geschonken met koek. Belangeloos. Fijn gesprek gehad met wat mensen van de kerk daar. Mijn vriend kon ook even zijn verhaal kwijt over de dood van zijn vrouw en zijn moeder. Vlak na elkaar overleden 4 jaar geleden. Ik merk dat hij dit nog steeds moet verwerken. Toen naar de snackbar, waar de bediening zo langzaam was, dat wij daar een uur hebben gezeten. Ach, we hadden toch alle tijd. Toch nog sociaal gedaan met wat exmannen van het Shantykoor, waar ik heb gespeeld. Er waren best lieve mannen bij, die het erg vonden dat ik daar wegging. Dit was overigens niet mijn oude zuipkoor, maar het laatste koor waar ik bij heb gezeten. Ik ben na jaren al die zeemansliederen gewoon beu. We hebben nu gewoon een heel leuk koor met ander repertoire. Al met al, moe, maar voldaan.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lange dag. Leuk? Nee, maar wel mooi: vertrouwen. Nachtpact: Quinn spirit, Reacher en Lika reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher vriendschap.. Lika en Quinn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Sommige dagen zijn kut en toch goud waard. En om het luchtig te houden, we boycotten hier dit jaar het Songfestival. Hallelujah. spirit en bumperjim reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Lika mooie van vandaag: mijn ochtendwandeling met de honden. Het was zo ontzettend mooi buiten. Ik houd zo van boterbloemen, zuring, fluitenkruid, gras, madeliefjes, koolzaad, dovenetels, klaprozen, longkruid, koekoeksbloemen , hondsdraf, Spaanse ossentong etc. Quinn en spirit reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Leuks van vandaag: de stad in geweest en kledingadvies gehad van de Vlinder. De Stier wou dat ik een linnen broek kocht voor de verandering. Er lagen diverse kleuren, meer dan 2 en dan krjjg ik alweer moeite met kiezen dus de Vlinder moest erbij komen voor kleuradvies. Die greep meteen de kleur die ik al leuk vond en zei "al die andere kleuren kan je hem misschien wel aansmeren nu, maar dan trekt hij ze nooit aan" en dat is ook precies zoals het altijd gaat. Toen snaaide de Vlinder nog even een erg mooi wit overhemd met korte mouwen van het rek dat er prima bij paste. Voor iemand die er zelf meestal gotisch bij loopt, met tatoeages en knaldonkerrood haar, geeft ze verdraaid overtuigend kledingadvies. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Quinn, spirit en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Lika Jane Hoop Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het maalt in m'n hoofd, van alles door elkaar. Vertrouwen gekregen, vertrouwen gegeven en de wereld draait nog gewoon door. Raar is dat, hoe alles en iedereen gewoon doorgaat, terwijl de wereld toch stil staat?
Kaatjemama Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Nachtpact: Quinn Reacher Lika Jane kaatje 🌺
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden