Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen. Toch wat beter dan gisteren, misschien de plannen een herstart geven. Dagpact: Quinn lady jane en spirit reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Yo! Met de schoonfamilie naar de stad vandaag om eerst Vlinder op te pikken en dan kroamschudden bij nicht en haar man. bumperhond kan niet mee en daar baal ik van als dat gebeurt maar volgens de Stier kan bumperhond best een dag alleen blijven. Ik ben dan (als de kinderen biet thuis zijn) de enige die vindt van niet, dus ik sta nu maar even vroeg op om samen nog even een life changing wandeling te maken van max anderhalf uur voordat we wegrijden 🥵 Fonny en spirit reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wel fijn om met de auto te gaan, dan heb ik mooi een excuus. Zwager lust er wel een stuk of 60 en donderdagavond heb ik de statistieken vernaggeld, maar gisteravond (uit eten, ook weer met de auto) niet en dat gaat vandaag ook niet gebeuren. Ik wil deze week weer even deftig droog draaien na dat familiale geproost. Fonny en spirit reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ben jij nou een Tukker @bumperjim, of doorspek jij gewoon graag je berichten met allerhande dialect? Het zou in elk geval je zuiplust geografisch verklaren. Krentewegge niet vergeten vandaag.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik kom eigenlijk overal vandaan 😁 maar ik heb idd een paar jaar in Twente gewoond. En ik gebruik graag dialect en andere rariteiten want die kan ik alleen hier kwijt, de rest van mn omgeving snapt het niet. Hoewel ik denk dat de Stier kroamschudden misschien begrijpt, die snapt verdraaid veel nederlands. Fonny en spirit reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ochtend vrij. Dan moet ik in elk geval naar buiten van mijzelf: lopen, fietsen, zwemmen of desnoods de hele triatlon. Als ik te lang binnen blijf, wat ik als luie flikker zijnde ook best fijn vind, word ik op gegeven moment lamlendig, en dan vergroei ik met mijn scherm of krijg zin om te gaan roken, of erger nog het op een drinken te zetten.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morning. De zon schijnt hier. Dus ik moet ook naar buiten van mezelf. ( en van de honden).
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja, heel herkenbaar. Er is niet zoiets als gelukkig zijn zonder dat je eerst in beweging komt.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lamlendigheid, die zogenaamde vriend die eigenlijk je beste vijand is.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ledigheid is des duivels oorkussen Fonny reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Quinn MaryArt Goeiemorgen allemaal!
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuk om jullie weer samen te lezen op de vroege ochtend @Oskar en @bumperjim 👍 bumperjim reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuk om van het dagpact af gesmeten te worden @MaryArt ?
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 🙂Hey Marietje. Het voelt voor mij altijd al snel vertrouwd hier na een tijdje afwezigheid weer te kwetteren. Wat zijn jouw plannen vandaag? MaryArt reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Quinn renaldo61🐕 MaryArt MaryArt reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Klopt dat ook weer. Of wilden jullie er nog liever even over de nalatigheid bakkeleien? 2 uur geleden bewerkt door Oskar MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei Oskar: Klopt dat ook weer. Of wilden jullie er nog liever even over de nalatigheid bakkeleien? Nee hoor hoeft voor mij niet, vast ook niet voor @MaryArt . Dank U Oskar
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Ja, de zon schijnt gul, nu even, straks weer een paar buitjes. Maar die kunnen ook zo weer overwaaien, dat schijnt met de invloed van de Hondsrug te maken te hebben heb ik me laten wijsmaken. We zullen zien. Een bakje nu eerst maar even Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Quinn renaldo61🐕 MaryArt Lika Yvonne
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Die Hondsrug heeft het er maar druk mee @Yvonne. Apart eigenlijk, dat zo’n bescheiden heuvelrugje het weer zo weet te bepalen. Dank voor de koffie ook. Ik ga beginnen aan mijn dag. Als ik langer hier blijf plakken komt het weer in de categorie ledigheid terecht 🙃
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden D-1 en voel me al een pak rustiger. Gisteren alles kunnen printen en valies gepakt. Het kriebelt nog om de kleren te strijken. Voelt een beetje onzinnig wel want kreuken zullen ze toch maar dan heb ik toch het gevoel dat mijn voorbereiding helemaal op punt staat en dat ik echt niets meer te doen heb dan dat. Dat ik er echt helemaal klaar voor ben. En dat gevoel stelt me gerust dus strijkijzer here I come. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Quinn renaldo61🐕 MaryArt Lika Yvonne kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen iedereen ga me klaarmaken voor een lange dag 😨 We vieren vandaag de verjaardag bbq in de tuin van de jonge spruit gezamenlijk met de moeder en man. Alles voor de kinderen. Zal een leuke maar ook soms wat ongemakkelijke dag worden. @Musashi Waneer ga je ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden