MaryArt Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal! @Fonny Veel plezier daar! @bolletje Sterkte met je verlies. 18 uur geleden bewerkt door MaryArt
Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen zo naar yoga (jin yang ) ben benieuwd. Daarna weer naar me moeder helpen in de huis. Vorige keer was best ongemakkelijk ben benieuwd naar vandaag. want ze wil hulp maar probeert toch alles mee te doen terwijl dat helemaal niet gaat super frustrerend voor ons beide. Ik zal tandje terug moeten schakelen denk zodat ze op haar manier mee kan doen.we moeten samen onze weg nog vinden.
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Morgen. Succes @Kaatjemama. Misschien vragen wat ze graag wil dat jij doet? Brinta op plus een halve boterham, het wordt nog wat. Dagpact: MaryArt kaatje 🌺 Quinn
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ik heb een gat in de dag geslapen en nóg heel moe. Maar de tien overvolle dagen zitten er op. Oppassen op de kinderen van jongste, de kinderen van oudste te logeren te hebben en weer een dag oppassen... Vrijwilligerswerk.. En dan ook nog het hele spul met moederdag op visite hebben, het is té veel. Ik ben geen 40 meer😂, dat gaan we in het vervolg anders doen... Goed, ik ben er nog, de zon schijnt, er staat een dampende beker thee voor mij, en hond en katten liggen gelukzalig te luieren, het is goed. Vandaag dus een heel rustig dagje niks moet, alles mag 16 uur geleden bewerkt door Yvonne Quinn, Kaatjemama, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: MaryArt kaatje 🌺 Quinn Yvonne
Marjolijn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: MaryArt kaatje 🌺 Quinn Yvonne Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden En zogenaamde "grappen" over 4 x kanker worden niet gewaardeerd. lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 14 uur geleden zei bolletje: Puck is ingeslapen. Wat doet dit pijn maar het was het beste voor haar. 17 jaar is best een leeftijd. Nu rouwen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Ach Bolletje, wat een verdriet, wat een gemis. Jouw vertrouwde huisgenootje, je hondenkind moeten missen... Ze heeft gouden jaren bij jou gehad, maar het verdriet en het missen wordt er niet minder om. Strekte meis... 12 uur geleden zei Lika: Leuke dingen: uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek Top, ik hoop dat het je brengt waar je op hoopt.... fijn Lika, we duimen voor je.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 5 minuten geleden zei Marjolijn: En zogenaamde "grappen" over 4 x kanker worden niet gewaardeerd. Huh? Wat bedoel je?
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Na 9 uur pas wakker geworden. Dat gebeurt anders alleen in de winter af en toe. Maar buiten was het ook guur gisterenavond. Zussen hadden de kachel zelfs aan weer. Binnen is het warmer (19,5) dan buiten, gingen de handschoenen wel aan, erg he 12 mei. @Kaatjemama ik heb de laatste jaren ook bij mijn moeder geholpen, ook zo spannend was dat. Vreemd volk duldde ze niet, maar ik werd zenuwachtig van haar kritische opmerkingen. De tuin was haar passie, dus dat deden we in het begin het vaakst, ook hondje uitlaten en boodschapjes samen. Het echte schoonmaken daar kreeg ik soms opmerkingen over, zij was perfectionistisch en ik het tegenovergestelde. Toen heb ik haar verteld dat ze het mij wel op mijn eigen manier moest laten doen, wilde dit goed gaan. En dat ze als ik weg was, die streep op het glas weg kon halen, of iets overdoen desnoods. Ze realiseerde zich niet eens hoe ze was en wat voor effect dat had op mij. Het ging goed en werd echt gezellig, samen lunchen na afloop en een kop thee. En dan terugkomen in mijn eigen slordige huishouden. Soms was dat een rustgevend iets, soms ging ik thuis van weeromstuit ook hetzelfde thuis doen. Waarom wel bij een ander en niet thuis, zoiets. Maar het belangriujkste was het contact, zonder de kinderen of anderen erbij. Ik besef me nu pas dat ik net zo oud ben als toen ik bij haar startte. Moet er niet aan denken dat mijn dochter hier komt helpen. Snap moe nu een beetje beter.
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 5 minuten geleden zei Yvonne: Huh? Wat bedoel je? Ik snap er ook niets van. Heb zoiets niet gelezen.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik las net helemaal over @bumperjim en zijn hond heen.. Wat een mazzel dat hij verderop in stroming toch weer houvast kon vinden en wat een mazzel dat jij hem op het droge kon krijgen.. Wat zullen jullie blij zijn elkaar nog te hebben lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Heel veel sterkte @bolletje. 17 jaar is een gezegende leeftijd, maar dat maakt het verdriet er niet minder om. @bumperjim, wat een avontuur en wat een schrik. Gelukkig is het goed afgelopen.
spirit Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Hier is de ergste drukte ook weer achter de rug. Heel veel moeten plannen de afgelopen dagen, maar het is gelukt allemaal. Heerlijk om een helder hoofd te hebben. De mist in mijn hoofd is weg. Gisteren een heerlijk dagje wellness met mijn schoondochter. Wat een portret is dat. We hebben in een deuk gelegen 🤣. Ze flirt met iedere leuke gooser, heeft haar ogen duidelijk niet in haar zak zitten 😄. Zelfs ik had nog sjans. Wij gaan wel altijd op badkledingdag. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Zo'n badpak voelt maar plakkerig, vooral in de sauna's. Tegenwoordig schrik ik niet meer terug van hete sauna's. Ook de baden waren erg lekker. Heel veel zwembaden, kruidenbaden, bubbelbaden. Buiten ook volop. Wel grappig. Het regende gisteren natuurlijk met windstoten en dan zit je lekker buiten in een verwarmd bad naar de lucht te kijken. Vandaag weer over tot de orde van de dag. Eerst maar een stofzuiger door de kamer gooien. Mijn labrador verhaart enorm. Allemaal stugge blonde haartjes, die overal aan blijven plakken.
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Okay, ik ben niet helemaal helder vandaag. Ik zag @spirit al serieus een stofzuiger door de kamer smijten. Dus, grappen vandaag graag aankondigen in drievoud. lady jane en spirit reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Top! Ik kreeg door @spirit ook ineens het idee om m’n hoofd leeg te zuigen door met een stofzuiger door het huis te gaan 👌. Andere les van vandaag, niet alleen van @Quinn: alle grappen 3x aankondigen. Krijg ik dan a.u.b. een miljoen hartjes om me te bevestigen dat alles (en ik ook) ok is, dan kan ik dat misschien nog gaan geloven ook vandaag (en altijd). Mormel, Quinn en spirit reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei spirit: Wij gaan wel altijd op badkledingdag ik was al aan het rondkijken of ik je zag, maar je zat dus bij Elysium? Ik dacht dat ik hier las dat je altijd naar Schiedam ging.
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden @Musashi je bent okay. 💚 lady jane en Musashi reageerden hierop 1 1
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 25 minuten geleden zei lady jane: ik was al aan het rondkijken of ik je zag, maar je zat dus bij Elysium? Ik dacht dat ik hier las dat je altijd naar Schiedam ging. Meestal naar Schiedam, dat klopt, maar we hadden nog 2 vouchers voor Elysium. Was er een poosje niet meer geweest en de laatste keer daar minder leuke ervaringen omdat ik me toen helemaal niet goed voelde. Ik denk 5 jaar geleden. Nu kon ik echt genieten van alles. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Een miljoen hartjes voor @Musashi, je ziet er misschien maar honderd maar de rest ligt eronder. Het is een zwembad, je kan je er helemaal in onderdompelen en dan kun je er moeiteloos salto's maken en zweven enzo. Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ooh @Yana wat doe je m’n hartje lachen zo tussen de tranen door. Echt fijn zo’n zweefzwembad! 💞 Yana reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 5 uur geleden zei Quinn: Morgen. Succes @Kaatjemama. Misschien vragen wat ze graag wil dat jij doet? Brinta op plus een halve boterham, het wordt nog wat. Dagpact: MaryArt kaatje 🌺 Quinn @Quinnidd had haar al gevraagd wat ze wilde dus ze had er over nagedacht al. En liet me helemaal me gang gaan dit keer 👏even wennen maar komt goed Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 4 uur geleden zei lady jane: Na 9 uur pas wakker geworden. Dat gebeurt anders alleen in de winter af en toe. Maar buiten was het ook guur gisterenavond. Zussen hadden de kachel zelfs aan weer. Binnen is het warmer (19,5) dan buiten, gingen de handschoenen wel aan, erg he 12 mei. @Kaatjemama ik heb de laatste jaren ook bij mijn moeder geholpen, ook zo spannend was dat. Vreemd volk duldde ze niet, maar ik werd zenuwachtig van haar kritische opmerkingen. De tuin was haar passie, dus dat deden we in het begin het vaakst, ook hondje uitlaten en boodschapjes samen. Het echte schoonmaken daar kreeg ik soms opmerkingen over, zij was perfectionistisch en ik het tegenovergestelde. Toen heb ik haar verteld dat ze het mij wel op mijn eigen manier moest laten doen, wilde dit goed gaan. En dat ze als ik weg was, die streep op het glas weg kon halen, of iets overdoen desnoods. Ze realiseerde zich niet eens hoe ze was en wat voor effect dat had op mij. Het ging goed en werd echt gezellig, samen lunchen na afloop en een kop thee. En dan terugkomen in mijn eigen slordige huishouden. Soms was dat een rustgevend iets, soms ging ik thuis van weeromstuit ook hetzelfde thuis doen. Waarom wel bij een ander en niet thuis, zoiets. Maar het belangriujkste was het contact, zonder de kinderen of anderen erbij. Ik besef me nu pas dat ik net zo oud ben als toen ik bij haar startte. Moet er niet aan denken dat mijn dochter hier komt helpen. Snap moe nu een beetje beter. @lady jane mooi hoe je dat hebt kunnen doen voor haar. hoop dat je er alsnog fijn op terug kijkt. idd gaat om het contact ben zeker niet bij dat ik nu zonder werk zit maar ben wel blij dat haar nu kan helpen. Ging erg goed vandaag hele huis gestofzuigd en volgende week de badkamer soppen .en even gezellig koffie gedronken zonder kinderen of me zus.
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Leuk dat je me je schoondochter naar de sauna was en dat jullie zo gelachen hebben @spiritelysium ga daar graag heen 🥰 lady jane en spirit reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden