Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Volgens mij doe je alle goede dingen zoals meditatie etc. om positief te blijven. Dus als jij negatief bent dan is volgens mij heel erg. 
Ik voel met je mee. 

Geplaatst

Hier kom ik nog even voor terug. Je mag er zeker eentje lenen. Ze mogen allemaal graag knuffelen. Maar pas op tijdens je meditatie want ze snorren ontzettend hard. 
Trusten Marjolijn 😘

Geplaatst

Leuks: met de Stier gegeten. Beetje plannen gemaakt. Ze maakt nu weer plannen. Gaat langzaam goed komen, wordt weer een beetje als vroeger.

morgen weer mointainbiken. Maar das het leuke van morgen. Nu nog even afblijven. 

Geplaatst

Ik had een dag dat ik me niet okay voelde. Tranen…. Nu had ik gisteren wel alcohol gedronken. Toch het idee dat dat geen goede invloed heeft. Zo.

Leuks van vandaag: nieuwe fiets uitgezocht. Moeder was in goede doen.

Geplaatst

Wat fijn @bumperjimdat jij en de stier weer wat plannen hebben gemaakt. Hoe gaat t met jou eigenlijk qua alcohol, drink je nu zo nu en dan of wisselt het? Ik was vandaag in andere stad op leuk terras en kreeg vanuit het niets trek. Zo'n gevoel van: nu heeft het allemaal wel weer lang genoeg geduurd, eentje kan best. Niet aan toegegeven maar blijft apart hoe dat ineens kan opduiken.  @Lika drink je momenteel met mate of toch teveel? Als je er iets over kwijt wil natuurlijk. :rose:

Geplaatst

Nachtpact

Reacher
Quinn
Jane
IJsvogel

Sinds 1 mei weer helemaal op de 0. Na 4 jaar abstinent vanaf 2017 telkens toch iedere keer weer een poging gedaan om een modus te vinden. Poosje wel drinken, altijd weer te veel en dan weer stoppen. Nu denk ik dat dat ook verslaafd gedrag is, en straks denk ik weer dat het een goed idee is om af en toe iets te drinken. Dus ik meld mij hier weer wat vaker en ga ermee aan het werk. Het houdt niet op, niet vanzelf..... 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...