hub02 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 12 minuten geleden zei lady jane: mannen die oorlog voeren leveren idd helaas geen half werk @hub02 ik ben heel vaak blij vrouw te zijn al snap ik dat ook bij mannen de goeien onder de kwaaien lijden Ben het (helaas) met je eens LJ. Ik denk dat de grootste stommigheden, zeker oorlogen e.d., door mannen worden veroorzaakt. Maar we hebben niks te kiezen, als wat we worden geboren. Maar over dingen beter nadenken zou misschien wat helpen af en toe. En ja, ik geloof echt dat mannen eerder geneigd zijn tot "actie", en dat vrouwen met de gevolgen van die "actie", het "en wat nu?", worden opgescheept. Ja, @Yana. Niet stom, maar treurig dat dingen soms zo zijn. We moeten ons maar niet het waarom daarvan afvragen. Misschien krijgen we er ooit een antwoord op. Maar als je er mee zit, helpen dat soort vragen niet echt. Over de gevolgen van Covid, in mijn geval die prik, kan ik trouwens wel meepraten. Helaas rest niets anders dan dingen maar te accepteren zoals ze zijn. En ik heb daar ook wel moeite mee, moet ik zeggen.
hub02 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 11 minuten geleden zei bumperjim: Ik heb nog nooit oorlog gevoerd. Hub misschien ook wel niet. Ik zie wel op mn werk dat zo gauw je twee vrouwen in een kantoortje zet, wordt het ruzie 😁 dat vreedzame van de vrouw is maar zeer relatief. Zie ook: volleybalteams 😜 Maar we houden wel van jullie hoor 😉 Dat klopt ook. Bij ons op kantoor hadden vrouwen vaker ruzie. Misschien maken vrouwen vaker ruzie, en mannen doen dat minder vaak, maar dan wel grondiger. Geen half werk voor ons, zoals ik al zei. En straks is het voor jou stofzuigen en afwassen geblazen, en terecht 😄. Ik trap daar niet in! Klinkt best cool, vind je niet? (Moet het sowieso altijd zelf doen, maar dat hoef ik hier niet te vertellen gelukkig).
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 1-5-2026 om 07:56 zei Yvonne: @renaldo61, je hebt het er heel vaak over dat mensen jou in de steek laten. Maar is dat wel zo? Laten ze je in de steek of vinden ze het tijd voor een stapje meer 'zelfstandig', tijd om meer dingen zelf aan te pakken... En die slaapmedicatie, jazeker, dat spul is hartstikke verslavend. Voor mensen die niet verslavingsgevoelig zijn een mooie oplossing als het nodig is, maar anders kan het een tweede groot probleem worden: je hebt er dan steeds meer van nodig. Het spul helpt even, tot je er aan gewend bent en dan..... Probeer het gedrag van de ander niet te zien als 'in de steek laten' Renaldo. Heb je het overigens wel met jouw psych gehad over het gevoel dat ze je in de steek laat??? Heb ik last van slecht te slapen? Ja. Volg ik al de raad die me tot nu toe daarover gegeven geweest is? Ik denk het wel. Heb ik al dikwijls met mijn huisarts en psychiater het hierover gehad? Zeer zeker. Ik voel me gewoon nu niet geholpen en zeker in de steek gelaten. @MaryArt Eens een keer slecht slapen of enkele nachten slecht slapen kan ik best tegen, maar dit duurt nu veel te lang. Dat ik verslavingsgevoelig ben klopt zeker. Ik heb al verschillende keren geuit dat ik niet het recht heb om ziek te zijn. Straks staan er mensen aan mijn deur om me te verhuizen. Hang ik een bordje aan de deur met "ziek, gelieve niet te storen" ?
MaryArt Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden @renaldo61 als jij graag als ziek gezien wilt worden en vind dat je daar recht op hebt dan vind ik dat prima hoor. Maar ik wijger om mezelf als ziek te zien omdat ik slecht slaap. Ik hoeft niet naar een baas om te werken, dus als ik overdag soms bijna letterlijk omval, ga ik even in mijn bed liggen om een tukje te doen. Daarna ga ik weer vrolijk verder. En wat je met die laatste vraag bedoeld...ik heb geen idee.
Yvonne Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Heb ik al dikwijls met mijn huisarts en psychiater het hierover gehad? Zeer zeker. Ik voel me gewoon nu niet geholpen en zeker in de steek gelaten. Je hebt jouw psych dus letterlijk verteld dat je door velen in de steek gelaten voelt? Je hebt haar verteld dat zíj jou in de steek laat? Wat antwoordt zij daar dan op?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden