hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 12 minuten geleden zei lady jane: mannen die oorlog voeren leveren idd helaas geen half werk @hub02 ik ben heel vaak blij vrouw te zijn al snap ik dat ook bij mannen de goeien onder de kwaaien lijden Ben het (helaas) met je eens LJ. Ik denk dat de grootste stommigheden, zeker oorlogen e.d., door mannen worden veroorzaakt. Maar we hebben niks te kiezen, als wat we worden geboren. Maar over dingen beter nadenken zou misschien wat helpen af en toe. En ja, ik geloof echt dat mannen eerder geneigd zijn tot "actie", en dat vrouwen met de gevolgen van die "actie", het "en wat nu?", worden opgescheept. Ja, @Yana. Niet stom, maar treurig dat dingen soms zo zijn. We moeten ons maar niet het waarom daarvan afvragen. Misschien krijgen we er ooit een antwoord op. Maar als je er mee zit, helpen dat soort vragen niet echt. Over de gevolgen van Covid, in mijn geval die prik, kan ik trouwens wel meepraten. Helaas rest niets anders dan dingen maar te accepteren zoals ze zijn. En ik heb daar ook wel moeite mee, moet ik zeggen.
hub02 Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden 11 minuten geleden zei bumperjim: Ik heb nog nooit oorlog gevoerd. Hub misschien ook wel niet. Ik zie wel op mn werk dat zo gauw je twee vrouwen in een kantoortje zet, wordt het ruzie 😁 dat vreedzame van de vrouw is maar zeer relatief. Zie ook: volleybalteams 😜 Maar we houden wel van jullie hoor 😉 Dat klopt ook. Bij ons op kantoor hadden vrouwen vaker ruzie. Misschien maken vrouwen vaker ruzie, en mannen doen dat minder vaak, maar dan wel grondiger. Geen half werk voor ons, zoals ik al zei. En straks is het voor jou stofzuigen en afwassen geblazen, en terecht 😄. Ik trap daar niet in! Klinkt best cool, vind je niet? (Moet het sowieso altijd zelf doen, maar dat hoef ik hier niet te vertellen gelukkig).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden