lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden baggy broek met grote zakken idd Koh, ik hoopte nog dat de flessen eruit zouden vallen, maar nee. en 3/4 ltr flessen ook nog gewoon.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat ik ook van de Koningsdag dacht eigenlijk .is dat ik vindt dat ik zonder drank echt wel een zeikerd ben.wat ik eigelijk nooit had verwacht.is dat ik me eigelijk vaak irriteerde vooral aan het geduw van mensen en het enorme overdreven en harde praten.heb echt me best gedaan en niemand heeft dit doorgehad. Ben echt bijna niemand tegen gekomen zonder drank in me middag /avond 1 die zat aan het water en die was alles behalve gezellig🧐 das me beetje waar me dip vandaan komt. Is dit het dan nooit meer zo gezellig mee feesten.geen leuke weekendje weg meer weg met een wijntje Vindt het echt even lastig
lady jane Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Je vindt jezelf een beetje zielig. Dat hoort bij rouwen Kaatje. Maar het wordt gemakkelijker al zal het verdriet af en toe blijven jeuken. Als een oud litteken. Ik kom net uit een goede film, mits je ertegen kunt nu; Champagne. Er wordt vreselijk veel in gedronken, op een mild spottende manier met drank omgegaan. Kom ik eenmaal buiten langs de Domino's pizzawinkel, lees ik voor het eerst hun slogan op het raam: Honour the craving. Nou ja dat is me toch wat. Pizzaverslaving? Dat je daar craving naar kunt hebben. weer wat geleerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden