Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Middagje zoet geweest daar. Eerst een verkeerde foto gemaakt. Uiteindelijk de goede foto en daar is duidelijk op te zien, dat er een stukje bot is verschoven. Moet genezen middels een enorme klompvoet, eigenlijk een soort gips, maar deze kan je af doen. Geneest het niet dan is een operatie mogelijk waar ze m'n middenvoetsbeentjes gaan vastzetten. Dat betekend ook minder soeplesse is de voet. Daarbij word de artrose er ook niet beter op. Dat schijnt vaak op te treden middels een breuk. Hier loop ik dus alweer vanaf augustus mee, dat ik bijna geen normale schoen meer aankan. Staat ook erg charmant. Een soort betonnen gympen, maar daar hebben ze weer een bedoeling mee 😁 ( kijk veel series).

Geplaatst

Mijn liefje is ook zo'n lekker ding en hij kookte rijst met champignonsaus, linzen met sperziebonen ennogheteenenander en een voortreffelijke salade. Nu aan de koffie met pure chocolade.

Geplaatst

Okay, ik geef toe, ik heb de gehaktballetjes uit de pasta gegeten. En mogelijk een paar theelepels tomatensaus doorgeslikt. Alsnog vind ik het winst.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Quinn:

@Kaatjemama lief van je. Ik vind het vandaag vooral vervelend voor c, want die had echt z'n best gedaan om iets te maken wat ik erin zou krijgen.

Lijkt me ook zo’n rot gevoel geven voor jou😞  maar c klinkt als een heel zorg zaak persoon en doet dit graag voor jou  

Geplaatst

Vanmorgen bij therapie geweest was een rot dag enorme migraine door medicatie. Moest ik ping Pong ballen met zo’n hoofd 😝

Vanmiddag heerlijk in de tuin gezeten onder de nieuwe aanbouw/serre. Met moeders en zus.Trots en blij om te kunnen laten zien .. Met cola en taart heerlijk normaal was het een wijntje geweest helemaal niet aan gedacht en genoten. Zelf vergeten me moeder een wijntje aan te bieden 😂😂nou ja denk wel goed teken 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Quinn:

ik heb uiteraard het hele val gehad. Ah ja, wie kent een Gronings toetje met zevenentwintig klinkers?

?🤷🏼‍♀️kom duidelijk ergens anders vandaan 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...