Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nou kan ik wel zeggen dat de kabouters hier nu wonen, maar straks sluiten ze me nog op. O wacht. De kabouters wonen nu hier. spirit en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 😁nu twijfel ik. Als ik je geloof word ik dan ook opgenomen?
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: Zal ik het navragen? Graag, vertel er dan gelijk bij dat Jack Reacher het vroeg. Ik pak alvast mijn tas in.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Omdat die kleintjes staken, mag ik de tafel netjes maken. Top man.
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Kabouters gaan niet dood. Ze trekken alleen een deur achter zich dicht als het ze te gek wordt. Gaan ze in het bos wonen en worden dan langzaam maar zeker booskabouters. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Tijd voor mijn uurtje op de bank, dat mag als je bejaard bent 🤭 bumperjim en spirit reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb jullie vraag wel gelezen @Reacher en @Yvonne maar ik ben er even niet aan toe om antwoord te geven, komt wel een keer.
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Middagje zoet geweest daar. Eerst een verkeerde foto gemaakt. Uiteindelijk de goede foto en daar is duidelijk op te zien, dat er een stukje bot is verschoven. Moet genezen middels een enorme klompvoet, eigenlijk een soort gips, maar deze kan je af doen. Geneest het niet dan is een operatie mogelijk waar ze m'n middenvoetsbeentjes gaan vastzetten. Dat betekend ook minder soeplesse is de voet. Daarbij word de artrose er ook niet beter op. Dat schijnt vaak op te treden middels een breuk. Hier loop ik dus alweer vanaf augustus mee, dat ik bijna geen normale schoen meer aankan. Staat ook erg charmant. Een soort betonnen gympen, maar daar hebben ze weer een bedoeling mee 😁 ( kijk veel series).
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @spirit, i.i.g. fijn dat er nu wat aan gedaan wordt. Na een breuk aan mijn hand en gips liep ik dystrofie op. Bedoel je dat??? Artrose komt niet van een breuk.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (verplichte kost); absolute aanrader: de film I swear
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Die film klinkt boeiend ja. Maar eerst naar Pillion. Mijn liefje heeft gekookt en dat ziet er goed uit. Het eten ook trouwens.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn liefje is ook zo'n lekker ding en hij kookte rijst met champignonsaus, linzen met sperziebonen ennogheteenenander en een voortreffelijke salade. Nu aan de koffie met pure chocolade.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 47 minuten geleden zei lady jane: (verplichte kost); absolute aanrader: de film I swear Die heb ik ook op mijn lijstje staan.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lekker @Yana. Wordt goed voor je gezorgd! Hier salade van veldsla, kikkererwten, tomaatjes, broccoli en feta.
Kaatjemama Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden (bewerkt) Lekker hoor allemaal hier zelfgemaakte ongezond een Turkse pizza met gyros en paprika ui en sla tomaat 😃 57 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama Woord te weinig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden