Marij Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen! Lekker met boek in een zonnige tuin
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Zo dadelijk stroomt hier het huis vol. Een dag sociaal doen moet kunnen, toch? c vindt het zo leuk en dat gaan we niet laten mislukken.
Lika Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Zet ‘m op dan maar @Quinn. Ik beleef een drukke chaotische tijd op het werk, maar voel me er wel okay bij. Weekenden voel soms als sleur, omdat ik dan altijd naar mijn moeder ga. Ik wil en doe dat zelf, maar soms voelt het als plicht. En gaan alle dagen op elkaar lijken….
MaryArt Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden @Lonster1 Ja je leest mij goed! Ik was en ben misschien nog wel, snel te beïnvloeden. Dus pas ik dat maar op mezelf toe! Scheelt een hoop therapie. Maar het zal niet voor iedereen zo zijn en als iemand er baat bij heeft is dat natuurlijk fijn. Wel is mij bij iedere instantie verteld dat ik eerst een lange tijd moest stoppen met drinken omdat het moeilijk te zeggen was of ik die verschijnselen had door drank of door omstandigheden in mijn verleden zoals bij borderline vaak het geval is. En dat je er met het ouder worden overheen groeit omdat het moeilijk te behandelen is. Ik zal het nooit weten en dat hoeft ook niet. Struisvogelpolitiek misschien wel...
Lonster1 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Struisvogelpolitiek vind ik niet zo'n slechte manier. Omdenken naar iets dat bij je past, zou ik eerder zeggen. Beter dan je erin wentelen. Van de week sprak ik een vrouw die erg vol was van haar adhd. Dat kan ook erg irriteren, mensen die dat gebruiken als excuus voor alles wat hen overkomt en daar eindeloos over doorgaan. Ik merk bij mezelf ook wel dat ik over het een en ander heengegroeid ben na de overgang. Hoewel een pil zoals die van IJsvogel mij ook erg aanspreekt. Maar ja, zie maar eens precies het goede pilletje te krijgen dat doet wat ie moet doen. MaryArt reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Kom maar lekker hier @Rosee knuffel Rosee reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 7 uur geleden zei Rosee: Haha @Ettydoe je goed! Ik probeer dat ook. Wat blijft dat toch moeilijk om ze hun eigen fouten te laten maken. Eigenlijk net zo leerzaam voor ons als voor hen. Meestal lukt het me negen van de tien keer, die tiende keer kan ik het dan toch niet laten om me ermee te bemoeien (terwijl ik weet dat het geen zin heeft.) Nou negen van de tien keer vind ik al een prachtig resultaat. Ik moet van ver komen en weet niet of ik dat haal😀. Nu ik er op let merk dat ik het zelf eigenlijk vaak best irritant vind, dat ongevraagde advies van anderen. Me daar bewuster van worden helpt me het zelf ook minder te doen. Ik herinner me van lang geleden toen ik in de trein twee ouders van een vriendin van mijn dochter tegenkwam, ze gingen naar Ikea voor een hoogslaper. Toen heb ik ongevraagd al mijn kinderbedden kennis over ze heen gestort. Pas de dag erna kwamen de non-verbale signalen die ze hadden uitgezonden binnen, de : ja dank je we kijken zelf wel-signalen. De: wat een bord voor d'r kop heeft dat mens-signalen. Dat was wel een keerpunt geloof ik, ik begon door te krijgen wat ik aan het doen was.
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Rosee hier maar even. Ik geloof meteen dat ik je totaal verkeerd begreep, sorry daarvoor. Ik had ook gewoon moeten bedenken dat dit voor mij te gevoelig is om hier zo te kunnen bespreken.
Rosee Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Quinngeen sorry, ik vind het lastig om me wb dit onderwerp goed uit te drukken. En snap ook dat t voor jou gevoelig ligt. Vind het draadje ook even te zwaar Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 🥰 voor iedereen . Moeders heeft weer een onderbroek en schone kleren aan, voeten in een voetenbadje gehad, drie hemden verwisseld voor 1 , is lekker ingesmeerd en heeft gezongen. Tompouce erbij. Everybody happy. Reacher en Mariposa reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik ben de komende acht dagen nog alleen thuis. Ik vind het de eerste dagen meestal niet zo’n probleem maar het valt me nu al zwaar. Ik wil niemand vragen om te komen logeren. Ik wil ook niet bij iemand anders logeren. Ik wil eigenlijk alleen klagen. 😃
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden En katten knuffelen helpt, maar die verstoppen zich inmiddels als ze me aan zien komen. Mariposa reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Misschien moet ik er een zesde kat bijnemen, die nog niet weet hoe needy ik ben. 🤔 Mormel reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Gewoon lokken met snoepjes. Die van mij heeft lui zijn uitgevonden maar zodra het zakje snoepjes hoort gooit ze zichzelf bijna van de trap. Reacher reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden En alleen klagen mag hier ook @Reacher! Ben je nu al klaar?
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 minuten geleden zei Mariposa: Gewoon lokken met snoepjes. Die van mij heeft lui zijn uitgevonden maar zodra het zakje snoepjes hoort gooit ze zichzelf bijna van de trap. Maar ze zijn snel in het ontglippen hoor. Mariposa reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei Lika: En alleen klagen mag hier ook @Reacher! Ben je nu al klaar? Je hebt gelijk! Dan ga ik los. Dat het koud is en stil en s’avonds ook wel eng. ☹️
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden En ik moet de vuilniszak zelf wegbrengen. ☹️
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden En alleen rondstuiteren. Wat gaan jullie eten? Ikke muesli.
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wraps denk ik. Maar ik heb geen zin om te koken en iedereen is weg. Ik wil dat ze voor mij koken!
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 4 minuten geleden zei Lika: Wraps denk ik. Maar ik heb geen zin om te koken en iedereen is weg. Ik wil dat ze voor mij koken! Oeh samen klagen! Nog beter! Arme wij! IJsvogel reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Vreselijk!!! En mijn bed moet nog opgemaakt. Wil Ik ook niet doen.
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Iemand trouwens Whispers in the woods gezien?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden