Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
45 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, 
Internet liet me weer in de steek, echt heel vervelend. 
Maar goed, ik hoefde me niet te vervelen want we krijgen logés :) 
Eerst maar even een bakje nu. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Vervelend @Yvonnehier ook al tijdje een probleem iedere keer erg van.

Hoe was het met je dochter  @Quinn

Dag 84 🥳 voel goed trots fit 

en het belangrijkste niet depressief 

Ik denk de lekkere dingen en aan wat we kunnen gaan doen deze dagen Ipv de bubbels die koud staan.best wel een bevrijding als je daar niet meer aan hoeft te denken hoe laat trekken we die open en hebben we genoeg ? 

Geplaatst

Vandaag stopdag 1. 5 jaar geleden ook op deze datum gestopt. Nu drink ik alweer bijna 1,5 jaar weer op en af. Het wordt weer steeds meer dus nu weer van voor af aan beginnen. 

Ik ga ervoor! Wil me weer gezond en fit voelen!

Geplaatst
1 minuut geleden zei Gekko:

Vandaag stopdag 1. 5 jaar geleden ook op deze datum gestopt. Nu drink ik alweer bijna 1,5 jaar weer op en af. Het wordt weer steeds meer dus nu weer van voor af aan beginnen. 

💪🏻succes je kan het denk maar steeds aan hoe goed je je toen voelde.😊

Geplaatst (bewerkt)

We zitten hier prinsheerlijk een weekendje als god in de Provence. Vlakbij Van Gogh destijds. Toch is het niet helemaal ideaal. Het is een beetje alsof je op de maan bent: te koud in de schaduw en in de zon alweer te warm in dit seizoen. Als ik me niet voortdurend insmeer dan verbrandnik gigantisch. De natuur is een stuk stekeliger dan bij ons, onvriendelijke stugge prikkelbare planten en de grond is hard en werkt niet mee bij het opzetten van de tent. Een beetje zoals de mensen hier. Maar als je gewoon rustig door blijft hameren dan lukt het ineens wel 😁 met de mensen ook. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Goedemorgen ☀️!

Pasen doen we hier niet aan dus lekker makkelijk. Voor ons wordt het een dagje verder klussen in huis. Ook leuk.

Fijne dag allemaal! 🐣

DAGPACT:
MaryArt
Mariposa

Geplaatst

Goedemorgen allemaal 

Voor iedereen een fijne Pasen. Ik heb er niet zo heel veel mee, het voelt als een soort kerst maar dan met andere temperaturen en vrolijke voorjaars decoratie 😃 Zeker gaan we het gezellig maken, maar ik ga me niet uitsloven in de keuken, we gaan uiteten strakjes, morgen een brunch en gourmet. Wat ik wel altijd erg leuk vond, dat was het verstoppen van de eitjes en het snoepgoed toen de kinderen nog klein waren 

Geplaatst

Dag 6 hier. Word ik blij van. En inmiddels ook een beetje minder gammel. En een mooi bericht van zoon vanuit Verweggistan Met ook mooie foto's erbij.  ( ik werd ook zo blij van het berichtje van Quinn over zijn dochter en  hier het berichtje van mijn zoon). Kortom : hier een blij  ei!!!! Vandaag doe ik nog even rustig aan, maar ik voel me vooral dankbaar. 

Geplaatst

goeiemooiePaasmorgen frummers.

Ik heb er ook niet zoveel mee. Het is alleen wat saaier,
want zwembad en  bibliotheek gesloten, net als met Kerstmis.
Met vriendin naar Boomers vanmiddag en verder tuttelen.
En morgen met krantzegels naar de sauna en dan mogen we
weer normaal leven haha. Maar iedereen die het een leuk feest vindt
of aan de vreterij gaat; geniet ervan. Herinneringen maken heet dat tegenwoordig he.
Oh ja ik ga zo mijn jaarlijks Pinksterbrood met roomboter in zo'n kastje leggen,
dan mag iemand anders daar blij mee worden. En vanavond traybake maken met
heel veel teentjes knoflook, die ik daarna op olie zet. Want 1 kg gekocht, gepeld
en vaccum verpact. En toch ruikt mn huis naar knoflook nu, vreemd maar lekker.

Geplaatst

Fijne paasdagen allemaal,

Hier een lekker paas ontbijtje gemaakt en opgesmikkeld met vriend.
Hondje extra stukje rosbief omdat het pasen is 😊

straks stuk wandelen met hondje
Ergens koffie drinken en vanmiddag naar de tuin.
Voor vanavond rollade, salade en zelfgebakken aardappeltjes

Lekkere lazy zondag 

Paas brood met roomboter in een kastje leggen @lady jane?!
Die zou ik lekker zelf opsmikkelen 😃
Maar goed, als je het zelf niet lust kan je er natuurlijk een ander mee blij maken

Geplaatst

Hello 😊

Hoe kun je nu een pinksterbrood hebben met Pasen @lady jane.
Pure chaos. 
Lief dat je het weggeeft.🌸

Ik heb een kat met neiging tot zelf annihilatie. Dol op chocolade. Zou waarschijnlijk met een vorkje een stopcontact proberen te prikken als hij duimen had. 

Anyway: fijne dag allemaal! 

Geplaatst
2 uur geleden zei Gekko:

Mooi besluit, @Gekko! Welkom terug in een nuchtere toekomst. Kom je ook op ons jaarpact misschien?

Geplaatst
55 minuten geleden zei rapilos:

Fijne paasdagen allemaal,

Hier een lekker paas ontbijtje gemaakt en opgesmikkeld met vriend.
Hondje extra stukje rosbief omdat het pasen is 😊

straks stuk wandelen met hondje
Ergens koffie drinken en vanmiddag naar de tuin.
Voor vanavond rollade, salade en zelfgebakken aardappeltjes

Lekkere lazy zondag 

Paas brood met roomboter in een kastje leggen @lady jane?!
Die zou ik lekker zelf opsmikkelen 😃
Maar goed, als je het zelf niet lust kan je er natuurlijk een ander mee blij maken

Ik lust alles @rapilos, maar de traditie ontstond toen niemand Paas/Kerst/Pinksterbrood wilde bij een brunch.
Ik ga zo'n brood natuurlijk niet helemaal zelf opeten en een ander gezin is er vast blijer mee. win-win.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...