renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Vandaag en morgen zie ik mijn begeleidster
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Ik zie vandaag na vier jaar nog eens mijn tandarts (zelfzorg stond niet bepaald op de eerste plaats de afgelopen jaren). Gelukkig geen last, behalve soms een pijntje bij het kauwen, dus waarschijnlijk enkele vullingen die versleten/afgebroken zijn.
stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt stroumfke
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt stroumfke Yvonne
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt stroumfke Yvonne kaatje 🌺 9 uur geleden bewerkt door Kaatjemama
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Hier ook tandarts op het menu. Ik werd steeds banger van de mijne en heb nu een intake met een angsttandarts. Onrustig geslapen en gedroomd.
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen allemaal me verhaal was eraf gevallen 🤔 Hoe gaat het @stroumfke Succes @Spirithoop dat je snel klaar bent. Moet je nog veel ? @Mormelsterkte bij de tandarts herkenbaar ben ook denk ongeveer 4 jaar niet geweest.ik durf gewoon niet. gister te horen gekregen dat me lievelings tante in slaap is gebracht.ze heeft de strijd tegen kanker verloren.🥹 vandaag helaas niet naar therapie dat had wel fijn geweest vandaag.ik ga zwemmen en lopen en naar een bijeenkomst over een brand in de straat. fijne dag allemaal 😊 Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat gek, ook mijn stukje is verdwenen opeens... Afijn, het is niet anders. Goedemorgen frummers. Geen zon te bekennen, het is koud buiten. Eerst maar binnen aan de gang en dan vanmiddag toch echt de tuin in, er moet nog zoveel gebeuren... Even een bakje hier neerzetten en dan snel aan de slag. Sterkte voor de tandartsgangers... en ja, ook ik ben spookbenauwd voor de tandarts... Kaatjemama reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt stroumfke Yvonne kaatje 🌺 Mariposa 🐘 Goedemorgen allemaal! ☀️ Ik heb gelukkig geen angst voor de tandarts al vrees ik wel dat mijn voortand er binnenkort uit moet. Zoveel ellende met dat ding gehad, al 42 jaar gezeur mee, nu vind ie het denk ik genoeg geweest . Ik voel hem af en toe protesteren. We zien wel, ik denk dat eigenlijk al 20 jaar. Pas geleden ook n wortelkanaal behandeling gehad maar vooralsnog zit ie lekker. Fijne dag! @Mormel en @lady jane succes! @Kaatjemama Sterkte! 7 uur geleden bewerkt door Mariposa Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Mogge! Aan t ontbijt in veel te duur (voor wat het is) Amsterdams hotel. Niemand van het hotelpersoneel is Nederlands. Vervreemding ten top. Dan strompelt er iemand binnen met zn jas aan, beetje verdwaasd. "What is your room number?" vraagt de aziatische ontbijtmevrouw toch nog. Geen idee wat je me vraagt. Helemaal verdwaasd, eigenlijk. En dan zegt ze: "Can I offer you some coffee?" Voor dit kleine stukje menselijkheid krijgt die de gouden plak van vandaag 🥇 8 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Maf is dat he? Dat is heel veel in Amsterdam, maar ja Amsterdam is ook al buitenlands intussen. Ik vind het een nare stad iig. Ze hebben wel een een heel fijn restaurant, De Compagnon, oh ja en cafe het Zwaantje (maar daar komen we als het goed is niet meer). Succes daar @bumperjim!
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Selfiestick uitgeprobeerd. Succes bij de tandarts @Mormel. Ben blij dat ik alles eruit heb laten halen. Ik heb een vals gebit . Vandaag gaat mijn vriend alleen naar het huis. Ik heb nog overwogen om mee te gaan, maar ik kan er niets meer doen. Het orgel lukt hem wel alleen. Heeft hij de vorige keer ook alleen gedaan. Ik ben gewoon nog steeds niet lekker. Snipverkouden en ik hoest als een zeehond.
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 30 minuten geleden zei bumperjim: Mogge! Aan t ontbijt in veel te duur (voor wat het is) Amsterdams hotel. Niemand van het hotelpersoneel is Nederlands. Vervreemding ten top. Dan strompelt er iemand binnen met zn jas aan, beetje verdwaasd. "What is your room number?" vraagt de aziatische ontbijtmevrouw toch nog. Geen idee wat je me vraagt. Helemaal verdwaasd, eigenlijk. En dan zegt ze: "Can I offer you some coffee?" Voor dit kleine stukje menselijkheid krijgt die de gouden plak van vandaag 🥇 Zit je nog steeds in de trein?
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Hier ook tandarts op het menu. Ik werd steeds banger van de mijne en heb nu een intake met een angsttandarts. Onrustig geslapen en gedroomd. Dat gaat helemaal goed komen. Mijn tandarts is ook een angsttandarts vertelde ze (ik wist niet eens dat het bestond). Deze tandartsen zijn getraind om je op je gemak te stellen. De mijne is ook verschrikkelijk lief. Ik weet zeker dat je vol goede moed weer op huis aan vertrekt na je intake en de volgende keer met plezier (flink positief blijven, dat werkt) naar je afspraak zult gaan. 7 uur geleden bewerkt door Mariposa lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 34 minuten geleden zei bumperjim: Dan strompelt er iemand binnen met zn jas aan, beetje verdwaasd. "What is your room number?" vraagt de aziatische ontbijtmevrouw toch nog. Geen idee wat je me vraagt. Helemaal verdwaasd, eigenlijk. En dan zegt ze: "Can I offer you some coffee?"Voor dit kleine stukje menselijkheid krijgt die de gouden plak van vandaag 🥇 Oh, wat lief, wist niet dat dat nog bestond zo. En Amsterdam....de laatste keer dat ik daar was was ik 17, 53 jaar geleden.... ik ging met twee schoolvriendinnen naar Turks Fruit... hahahaha.... Of neen, drie jaar later nog een keer: we zouden naar Paradiso, maar toen we in de rij stonden te wachten werd ik op een haar na geplet door een tram... chaotische toestand, ik was zo geschrokken dat we linearecta richting huis zijn gegaan... Ik heb dus geen flauw benul hoe ik Amsterdam nu zou beleven, heb er ook totaal geen behoefte aan 🤗
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik had ook een angsttandarts. Die zijn speciaal getraind. Wat denk je als ze naar zo'n instelling moeten of bij mensen met een verstandelijke beperking. Dan moet je wel goed getraind zijn als tandarts.
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt stroumfke Yvonne kaatje 🌺 Mariposa 🐘 Nou dat was het weer voor een poging, tandarts ineens afgezegd. Heb zelf geen angst of stress voor tandartsen, deze eigenlijk speciaal gekozen jaren geleden omdat ze heel grondig is, maar het vooruitzicht om met een mens om te gaan, langer dan even hallo en bedankt te zeggen, deed me weer de das om. Morgen psychiater en die moet ik echt wel zien. Spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Spirit: Zit je nog steeds in de trein? Je citeert een bericht waarin Bumper vertelt dat hij in een hotel in Amsterdam zit, dan is dit toch een gekke vraag? bumperjim reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Je citeert een bericht waarin Bumper vertelt dat hij in een hotel in Amsterdam zit, dan is dit toch een gekke vraag? Haha, nogal ja . Was nog niet helemaal wakker geloof ik Yana reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gee tandarts voor jou dus vandaag @Mormel. Misschien ook wel beter. De psych is belangrijker morgen. Was je niet te laat met afbellen? Meestal moet dan 24 uur van tevoren.
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 uur geleden zei Kaatjemama: Goedemorgen allemaal me verhaal was eraf gevallen 🤔 Hoe gaat het @stroumfke Succes @Spirithoop dat je snel klaar bent. Moet je nog veel ? @Mormelsterkte bij de tandarts herkenbaar ben ook denk ongeveer 4 jaar niet geweest.ik durf gewoon niet. gister te horen gekregen dat me lievelings tante in slaap is gebracht.ze heeft de strijd tegen kanker verloren.🥹 vandaag helaas niet naar therapie dat had wel fijn geweest vandaag.ik ga zwemmen en lopen en naar een bijeenkomst over een brand in de straat. fijne dag allemaal 😊 ik voel mij ni goed maar da zal beteren als ik in opname ben maar da gaat nog enkele weken duren
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 38 minuten geleden zei Spirit: Gee tandarts voor jou dus vandaag @Mormel. Misschien ook wel beter. De psych is belangrijker morgen. Was je niet te laat met afbellen? Meestal moet dan 24 uur van tevoren. Zal daar waarschijnlijk wel een rekening voor krijgen, maar dat is niet echt een zorg nu.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei Yvonne: Ik heb dus geen flauw benul hoe ik Amsterdam nu zou beleven, heb er ook totaal geen behoefte aan 🤗 Och ik vind het wel leuk hoor, maar je moet uit de ergste toeristensituaties wegblijven. Ik hou met name niet van wolken wiet inademen en bijna omver gefietst worden. De meeste toeristen die naar Amsterdam komen dienen nergens toe wat de stad betreft. Die eten een patatje en roken zich dan leip. Toeristen in Parijs geven vaak een vermogen uit in de winkels, daar vaart een stad wel bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden