Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Je slikt nog geen refusal of antabus of iets dergelijks, toch Stroumfke?
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Poeh hee wat lekker gemountainbiked met bumperhond en mn oude spierenfiets van 20 jaar oud. Niks e-bike vandaag. Geen harnas om, veel te zwaar zonder electromotor, gewoon uit je doppen kijken werkt ook. Bumperhond wou absoluut een bepaald paadje in dat ik nooit neem, ontdekken we daar een schitterend stukje dalen en weer klimmen dat niet op de kaart staat, met 3 keer een beekje oversteken 🥳 Bumperhond kan je best laten navigeren, altijd leuke verrassingen. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Rosee, Spirit, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4
IJsvogel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 Mormel Q MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa Kaatje Reacher IJsvogel 4 uur geleden bewerkt door IJsvogel
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Binnen. Mooi op tijd, want c heeft dienst en alleen naar de klok kijken zag ik niet zitten. Spirit reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Binnen. Mooi op tijd, want c heeft dienst en alleen naar de klok kijken zag ik niet zitten. Fijn! 1 ding ben onder invloed maar vraag het toch. Hoe heb je het in godsnaam zo lang kunnen volhouden? Enorm knap=of niet? Dat moet enorm veel gevraagd van jou hebben.............Daarom ook de crash denk ik? Herkenbaar hoor maar vroeg mij dat echt af.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leven? Geen idee. Met meer drank en pillen dan ik me herinner. En ik ben verdomd slecht in suïcide, dat ook. Niks knaps aan.
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: Leven? Geen idee. Met meer drank en pillen dan ik me herinner. En ik ben verdomd slecht in suïcide, dat ook. Niks knaps aan. Ik ben daar ook heel slecht in, gelukkig maar he. Ben je nu veilig en rustig daar? Dan kan ik ook rustig mijn conversatie chat met jou limiteren. Wil dat je veilig bent. Zorg er altijd eerst voor dat iedereen om mij heen goed gaat en met veel inspanning maar dan heb ik rust en kan ik alles even los laten gaan. Is niet goed maar blijft bij 1 dag dan.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Smaragdie Ik zit hier veilig, in de binnentuin van een kliniek te roken waar het niet mag. Daar hoef je niet bezorgd om te wezen. En ik zit hier op het forum omdat het stil is en daar kan ik soms slecht tegen. Smaragdie reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heeren sterkte 💪🏻🫶🏼 Smaragdie reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat zag eruit als een goeie rit @bumperjim
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het eigenlijke doel van mountainbiken toch? Onder de modder en uitgeput thuiskomen? c staat daarna altijd te stralen tenminste.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 34 minuten geleden zei Smaragdie: Fijn! 1 ding ben onder invloed maar vraag het toch. Hoe heb je het in godsnaam zo lang kunnen volhouden? Enorm knap=of niet? Dat moet enorm veel gevraagd van jou hebben.............Daarom ook de crash denk ik? Herkenbaar hoor maar vroeg mij dat echt af. Heb je gedronken @Smaragdie?
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Hier een volledige inkakker. Komt niets meer uit mijn handen. Zit zielig in de enigste stoel die hier nog staat. Wil naar huis, maar we zijn nog niet klaar. Zit bijna te janken. 1 uur geleden bewerkt door Spirit Taalfout
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Rustig aan @Spirit het zijn de laatste loodjes en morgen hoef je niets. Spirit reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Heb je gedronken @Smaragdie? Ja sorry. Kon even niet anders. Vanmiddag pas begonnen en stopt ook na vandaag. Zorg maar voor iedereen en iedereen komt gelukkig goed terecht uiteindelijk dan kan ik ademen en ben gelukkig vrij. En dan wil ik loslaten relaxen bijkomen. En was zo mooi weer buiten, dacht even een biertje maar dat gaat anders dan. Mijn Hongaarse vriend is woedend/bezorgd en komt morgen aan, Maar beter ook dan stopt het, hij weet van mijn probleem. Komt goed lieverd. Fijn je huis bijna leeg is, zag het echt goed bezig. Geen zorgen Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 30 minuten geleden zei Quinn: Het eigenlijke doel van mountainbiken toch? Onder de modder en uitgeput thuiskomen? c staat daarna altijd te stralen tenminste. Dat is het idee. Nou heb je hier niet zoveel modder want er is weinig horizontaals. Het is meer rotsen en keien, maar uitgeput lukt altijd. Ik moet wel weer helemaal mn vorm opbouwen, met name anaal 😎 Lika reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bijna @Spiritlaadste loodjes succes 🍀 Vanmiddag bij vrienden voetbal gekeken. Alle dames aan de wijn ben eigenlijk aan de lijn heb me op de chips gestort.jeetje mis dat roesje in de zon aan het water. terug lopend naar huis weer blij en trots.denkend hopend het Wordt vast makkelijker😅
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat wordt het zeker @Kaatjemama! Kaatjemama reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Sterk van je hoor @Kaatjemama!! Kaatjemama reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 5 uur geleden zei Reacher: Je slikt nog geen refusal of antabus of iets dergelijks, toch Stroumfke? nee pas na mijn opname
Spirit Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Feyenoord Ajax @Kaatjemama? Ik heb het wel gevolgd. Ben voor feyenoord. Nog afscheid genomen van mijn buurvrouw. Ze heeft kanker en verleden week heeft ze bloedtransfusie gehad. De chemo was erg zwaar voor haar. Nu volgen er nog bestralingen. Haar volle bos grijs haar had ze niet meer. Dat was de enige buurvrouw waar ik goed mee op kon schieten. We hebben even gehuild. Het was rot om haar zo te zien en het is nog maar de vraag of de kuren aanslaan. Heftig. Nu richting huis.
Kaatjemama Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden (bewerkt) 30 minuten geleden zei Spirit: Feyenoord Ajax @Kaatjemama? Ik heb het wel gevolgd. Ben voor feyenoord. Nog afscheid genomen van mijn buurvrouw. Ze heeft kanker en verleden week heeft ze bloedtransfusie gehad. De chemo was erg zwaar voor haar. Nu volgen er nog bestralingen. Haar volle bos grijs haar had ze niet meer. Dat was de enige buurvrouw waar ik goed mee op kon schieten. We hebben even gehuild. Het was rot om haar zo te zien en het is nog maar de vraag of de kuren aanslaan. Heftig. Nu richting huis. Ja klopt me man is voor Ajax gaat ook naar alle thuis wedstrijden met z’n dochter. Wat erg voor jou en je buurvrouw heel veel sterkte heb dit met me vader meegemaakt.heel moeilijk om iemand zo te zien. @Lika @Mariposa bedankt 🙏🏼 19 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama
Spirit Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden 2 uur geleden zei Smaragdie: Ja sorry. Kon even niet anders. Vanmiddag pas begonnen en stopt ook na vandaag. Zorg maar voor iedereen en iedereen komt gelukkig goed terecht uiteindelijk dan kan ik ademen en ben gelukkig vrij. En dan wil ik loslaten relaxen bijkomen. En was zo mooi weer buiten, dacht even een biertje maar dat gaat anders dan. Mijn Hongaarse vriend is woedend/bezorgd en komt morgen aan, Maar beter ook dan stopt het, hij weet van mijn probleem. Komt goed lieverd. Fijn je huis bijna leeg is, zag het echt goed bezig. Geen zorgen Snap het wel hoor. Voor jou ook een heel ander leven straks. Morgen weer herpakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden