renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mogge. Een heel weekend vrij. En nog geen plannen. Heerlijk. Niets mooiers dan de spontane ingeving. Afspraken gaan zo snel als verplichting voelen. lady jane, Spirit en Senna34 reageerden hierop 3
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke ik moet sebiet naar de winkel en heb zin om een fles wijn te kopen is er iemand met wie ik even kan praten
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Waarom moet je naar de winkel Stroumfke? En zeker niet voor een fles wijn lijkt me.toch? Heb je je psych inmiddels gebeld? Senna34 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Is er een reden dat je echt naar de winkel moet?
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Buiten is het nog mistig en koud. Binnen staat een bakje klaar. Straks de boel binnen even doen en dan weer snel aan de slag in de tuin. Maar eerst dat bakje even. Kaatjemama, Senna34 en Spirit reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Yvonne
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik had een chat met @stroumfke en ik heb haar verzekerd dat ze geen wijn wilt kopen. Kaatjemama en Spirit reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, Maak een plan stroumfke. Ik heb gelezen dat je weekenden moeilijk vind. Bel je sponsor, je psychiater. Of wat je al doet, meld je hier. Heb je geen optie om je boodschappen thuis te laten bezorgen? Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik hoop dat het helpt Renaldo. Ik zie dat ze niet meer online is, dus waarschijnlijk is ze inmiddels richting winkel voor haar gewone boodschappen...
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Betaalpas inleveren @stroumfke, weet je nog? Dan lukt het beter om niets te kopen. Ze hebben me net de pillen voor het weekend uitgelegd. Straks komt c me halen, mogen ze op herhaling. Oor in, oor uit. Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Yvonne Quinn lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Is het niet een idee om alsnog naar je ontmoetings centrum te gaan nu ?
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Yvonne Quinn Kaatje goedenmorgen allemaal Rustig aan de koffie heb vanavond pas een verjaardag en iedereen gaat aan de drank Maar heb de knop al omgezet denk maar aan hoe goed me leven nu is zonder de wijn. Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke ik moet sebiet naar de winkel en heb zin om een fles wijn te kopen is er iemand met wie ik even kan praten Sterkte hou vol ❤️
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Yvonne Quinn Reacher
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mooie nieuwe avatar @Senna34. Ik vergis me wel steeds en denk in een oogopslag dat het die van mij is, terwijl ik een heel andere heb.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Goed dat je het hier hebt gemeld @stroumfke en nu niet opgeven he! Reacher reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dank Reacher. Ik heb vanalles geprobeerd te uploaden. Steeds was het bestand te groot. Bij zwart wit was het geen enkel probleem. Ik heb ook een zwak voor katten, maar dat zou het nog lastiger maken 🙂 Aangezien de vogeltjes mij iedere ochtend opnieuw blij maken, daar voor gekozen Reacher en Spirit reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Ik hoop dat het helpt Renaldo. Ik zie dat ze niet meer online is, dus waarschijnlijk is ze inmiddels richting winkel voor haar gewone boodschappen... Ik heb haar reeds ontmoet in het ontmoetingscentrum, ze zocht afleiding. Ik hoop dat ze vandaag de winkels vermijdt. Senna34 en Spirit reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is wat ik bedoelde Goedzo 59 minuten geleden zei Senna34: Is het niet een idee om alsnog naar je ontmoetings centrum te gaan nu ?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hij is echt leuk @Senna34 en alles kan gewoon hè, katten zijn ook prima. Ik dacht alleen een paar keer ‘huh? Heb ik vandaag al geschreven op het forum?’ Meer grappig bedoeld van mijn kant. Senna34 reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dangit, ik heb me vergist in de start van mijn dienst vandaag. Rennen. Later. Stuiterbal out.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden