Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen, 

Maak een plan stroumfke. Ik heb gelezen dat je weekenden moeilijk vind. Bel je sponsor, je psychiater. Of wat je al doet, meld je hier. Heb je geen optie om je boodschappen thuis te laten bezorgen? 

Geplaatst

Ik hoop dat het helpt Renaldo. Ik zie dat ze niet meer online is, dus waarschijnlijk is ze inmiddels richting winkel voor haar gewone boodschappen... 

Geplaatst

Betaalpas inleveren @stroumfke, weet je nog? Dan lukt het beter om niets te kopen.

Ze hebben me net de pillen voor het weekend uitgelegd. Straks komt c me halen, mogen ze op herhaling. Oor in, oor uit.

Dagpact:
renaldo61
MaryArt
stroumfke
Yvonne 
Quinn 

Geplaatst

Dagpact:
renaldo61
MaryArt
stroumfke
Yvonne 
Quinn 

Kaatje 

goedenmorgen allemaal 

Rustig aan de koffie heb vanavond pas een verjaardag en iedereen gaat aan de drank

Maar heb de knop al omgezet 

denk maar aan hoe goed me leven nu is zonder de wijn.

Geplaatst
1 uur geleden zei stroumfke:

Dagpact:
renaldo61

MaryArt

stroumfke

ik moet sebiet naar de winkel en heb zin om een fles wijn te kopen

is er iemand met wie ik even kan praten

Sterkte hou vol ❤️

Geplaatst

Dank Reacher. Ik heb vanalles geprobeerd te uploaden. Steeds was het bestand te groot. Bij zwart wit was het geen enkel probleem. Ik heb ook een zwak voor katten, maar dat zou het nog lastiger maken 🙂 Aangezien de vogeltjes mij iedere ochtend opnieuw blij maken, daar voor gekozen 

Geplaatst
1 uur geleden zei Yvonne:

Ik hoop dat het helpt Renaldo. Ik zie dat ze niet meer online is, dus waarschijnlijk is ze inmiddels richting winkel voor haar gewone boodschappen... 

Ik heb haar reeds ontmoet in het ontmoetingscentrum, ze zocht afleiding. Ik hoop dat ze vandaag de winkels vermijdt. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...