renaldo61 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Fonny Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 43 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Fijne zondag allemaal!!!
Kaatjemama Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 kaatje goedemorgen allemaal en een fijne zondag iemand nog leuke plannen
Spirit Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen. Straks naar mijn flatje en aan de slag. Een bak koffie erin en dan even de groenten snijden voor de bami. Alles vers tegenwoordig. Heerlijk. Kippensoep is er ook nog. Die kan wel mee eigenlijk. Hier schijnt nu nog een zonnetje. Wel vriendelijk . Fijne dag allemaal!!
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Morgen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 kaatje Quinn
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Flink wat werk verricht. Alles uitgezocht en het huis is gewoon leeg en de berging ook. Voor tussendoor voor mezelf fruit meegenomen en yoghurt met muesli. Even zitten nu en de bus inladen. De laatste lootjes.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden En weer binnen. Kaatjemama, Reacher en lady jane reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goed hè. Ik ben helemaal aan het rebussen. Als dat een werkwoord is. Nachtpact Reacher
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Secondant Q Reacher reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hele dag gerepeteerd en vanavond uit eten geweest en naar een voorstelling. Voordeel van niet drinken is dat ik het met de auto kon doen. Anders had ik het niet gered… Rosee reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Secondant Q Jane BoB Lika
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Lika: Nachtpact Reacher Secondant Q Jane BoB Lika Rosee
Artax Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Nachtpact Reacher Secondant Q Jane BoB Lika Rosee A.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden