Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 41 minuten geleden zei bumperjim: Het is geen gissen als je weet wat een vaccin is. Vaccins zijn niet van gisteren, vaccineren is 200 jaar oud. Hoe ingewikkeld is het..? Waarom hebben ze dan niet binnen een week een vaccin tegen COVID uitgevonden als het zo simpel is? Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat een opening met de vraag wat men denkt over AI zoal brengt. Was denk ik al even geleden dat we vier pagina's volschreven op een dagpact. Ik vind het ergens spijtig dat de overheden hier zo hard hebben ingezet op isolatie en mondmaskers ten tijde van covid, niet omdat ik niet geloof in covid maar wel omdat ik voorstander ben van een passieve bevolkingsreductie (zit compleet verweven in mijn denken voor een beter milieu en klimaat waarbij we afstappen van het antropocentrisch wereldbeeld), maar laat me daar niet over uitweiden. Zou wel fijn zijn als tegenstanders van vaccinatie volgende documentaire eens bekeken: Bob en Senna34 reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Jeetje @Mormel, dat duurt bijna een uur. Kun je een samenvatting geven?
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 50 minuten geleden zei bumperjim: 22 jaar geleden Oke, iets daarvoor dus. Senna34 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Mariposa: Jeetje @Mormel, dat duurt bijna een uur. Kun je een samenvatting geven? Ik denk dat een samenvatting een beetje de kracht van de documentaire weghaalt. Toch een poging: het gaat hem over hoe ingrijpend polio was en hoeveel verlossing de vaccinatie gebracht heeft.
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Dat geloof ik gelijk, maar dan nog... Eerst zien, dan geloven. En polio is toch iets anders dan Covid. De covid vaccinaties hielpen niet echt (of wel, het ligt eraan welk medium je informeert) 3 uur geleden bewerkt door Mariposa
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Mariposa: Mijn zus, sommige familieleden, vrienden, tandarts en verschillende collega's kregen K allemaal na de prik. Ik geloof niet dat het toeval is. Hoe kan het dan dat in mijn omgeving niemand kanker heeft gekregen na de prik? Hee, en toevallig is mijn omgeving bovengemiddeld vega. Wat bewijst dat dan? Mijn schoonzus wilde niets meer met mensen te maken hebben die zich hadden laten vaccineren, vanwege een verhaal dat ik niet echt kon volgen, gelukkig is ze bijgedraaid, vooral voor haar moeder, die zich wel had laten vaccineren. Rot dat je mensen bent kwijtgeraakt omdat je je niet wilde laten vaccineren. Toevallig hadden we het in een cursus filosofie over autonomie en zelfbepaling. Dat daar grenzen aan zitten zodra je het belang van de gemeenschap schaadt. Dit is eigenlijk wel een goed voorbeeld van het tegenkomen van die grens. Autonomie van het individu kan bestaan zolang de gemeenschap deze tolereert. MaryArt reageerde hierop 1
Adri03 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 16 minuten geleden zei Mariposa: De covid vaccinaties hielpen niet echt Van de wegens covid op de IC opgenomen patiënten was 95% ongevaccineerd. Dat zegt toch genoeg. Overigens heeft 90% van de Nederlanders één of meer covid-vaccinaties gekregen, dus vind je het vreemd dat de meeste nieuwe kankerpatiënten ooit een vaccinatie hebben gekregen? Dat zegt dus natuurlijk totaal niets over causaliteit. bumperjim reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) @Mariposa Je doet of het niets is wat je loopt te roepen over eten en covidprikjes. Ik vind het nogal wat! Maar je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet of laat, maar je meet wél met 2 maten als het jouw zo uitkomt. En dat doen de meeste tegenstanders van de covidprik. Ze zijn vast en zeker vroeger wel ingeënt tegen allerlei besmettelijke ziektes maar nu zetten ze de hakken in het zand. Het is iig bewezen dat de wereld er weer langzaam bovenop kwam na de vaccinaties. En ik ken ook geen mensen om me heen die kanker kregen na het vaccineren. Ik ken wel veel mensen die overleden zijn aan alcoholisme. Dus daar kan je beter prioriteit aan geven lijkt mij. Maar nogmaals doe wat je niet laten kunt. En als je volgende keer weer gaat roepen dat ons eten zo slecht voor ons is en dat de covidprik niet deugd, vergeet dan niet het grootste gif erbij te vermelden, nl. Alcohol! 3 uur geleden bewerkt door MaryArt Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Adri03: Van de wegens covid op de IC opgenomen patiënten was 95% ongevaccineerd. Dat zegt toch genoeg. Overigens heeft 90% van de Nederlanders één of meer covid-vaccinaties gekregen, dus vind je het vreemd dat de meeste nieuwe kankerpatiënten ooit een vaccinatie hebben gekregen? Dat zegt dus natuurlijk totaal niets over causaliteit. Wat ik zeg, het is maar net welk medium je volgt. Mainstream media is natuurlijk niet beïnvloed en zegt zeker de waarheid (alle journalisten zeggen ook exact hetzelfde) 2 uur geleden bewerkt door Mariposa
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei MaryArt: Ze zijn vast en zeker vroeger wel ingeënt tegen allerlei besmettelijke ziektes maar nu zetten ze de hakken in het zand Ik had niet echt een keuze als kind, of wel? En nog iets, lees jij wel? Ik ben niet voor niets gestopt. Ik kan niet ineens een jaar gestopt zijn of wel? Tuurlijk weet ik dat alcohol slecht is, maar een verslaving van 36 jaar is niet plots voorbij hè? overigens is ook niet al ons eten slecht, maar minder voedzaam als vroeger. Ultrabewerkt voedsel is wel slecht ja. Maar neem er gerust veel van als je denkt dat het goed is voor je. 2 uur geleden bewerkt door Mariposa
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nogmaals mensen, mijn mening. Ik val niemand aan en ik dring het niemand op. Mij aanvallen is echt niet nodig. @Etty Wat heeft vega hiermee te maken? Ik had het over utrabewerkt voedsel.
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Mormel: Wat een opening met de vraag wat men denkt over AI zoal brengt. Was denk ik al even geleden dat we vier pagina's volschreven op een dagpact. Ik vind het ergens spijtig dat de overheden hier zo hard hebben ingezet op isolatie en mondmaskers ten tijde van covid, niet omdat ik niet geloof in covid maar wel omdat ik voorstander ben van een passieve bevolkingsreductie (zit compleet verweven in mijn denken voor een beter milieu en klimaat waarbij we afstappen van het antropocentrisch wereldbeeld), maar laat me daar niet over uitweiden. Zou wel fijn zijn als tegenstanders van vaccinatie volgende documentaire eens bekeken: @Mormel je slaat de spijker op zijn kop. Ik wilde al vragen waar je bleef. Ik wil nog zoveel zeggen, maar ik doe het maar niet. Blijkbaar ben ik niet goed genoeg ingelezen over andere forumleden, en kwets ik daar dus onbedoeld weer anderen mee. Met als gevolg dat ik de bekende garde over mij heen krijg. Zelfs een excuus wordt niet gewaardeerd. Ja een confused smiley. Blijkbaar mag je niet zeggen wat je denkt. Denk je anders dan het merendeel tja dan denk je niet goed. Komop zeg, het lijkt wel een kleuterklas af en toe. Het zegt meer over de mensen die van zich afbijten, of een ander in de zeik willen zetten met o.a. de josti band 2 uur geleden bewerkt door Senna34
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) waarom denk je dat er hier nauwelijks/niet over politiek wordt geschreven @Senna34 dit zijn volstrekt absurde "diskussies". Natuurlijk is er vrijheid van meningsuiting. En natuurlijk gaan mensen kissebissen over felle meningen. En dan gaan mensen ook al gauw grof worden, denegrerend, cynisch, ongemakkelijk, want we denken allemaal onze eigen waarheid in pacht te hebben. En wordt er iemand ov ertuigd of bekeerd? Nee hoor, ik vermoed dat weinig mensen zelfs de andere kant van hun mening onderzoeken. Dus wat heeft het voor nut? Op een alcoholforum? 2 uur geleden bewerkt door lady jane
Adri03 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Mariposa: Wat ik zeg, het is maar net welk medium je volgt. Mainstream media is natuurlijk niet beïnvloed en zegt zeker de waarheid (alle journalisten zeggen ook exact hetzelfde) Ja, als jij de cijfers van NIVEL en andere onafhankelijke gerenommeerde onderzoeksinstituten in twijfel trekt, maar er liever de Fabeltjeskrant op naslaat, dan zijn we wel uitgepraat. 2 uur geleden bewerkt door Adri03 Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) @Adri03 😘 Je maakt je veel te druk, pas maar op voor je hart (nog zo'n bijwerking van de covid vaccinaties) 2 uur geleden bewerkt door Mariposa
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou ladyjane, er werd een vraag gesteld. Mag daar dan geen mening over gegeven worden? Even los van het feit of dit wel of niet in het straatje past van het gros. Wat probeer jij mij nu te vertellen, over wat ik wel en niet mag schrijven over politiek? Nergens staat dat ik iets schrijf wat niet mag. Volgens mij probeer jij mij je eigen regels in de mond te leggen. Lees je zelf even de forum regels even door? Heb je problemen met wat ik zeg, Dikke Prima.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Senna34 We mogen geen eigen mening hebben hier, da's duidelijk. Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Precies ! Het heet ditjes en datjes. Dagdraad over dagelijkse beslommeringen. En ja, politiek hoort daar ook bij als je het mij vraagt. Staat nergens geschreven dat dit niet mag. Heb alleen een uitgebreid antwoord gegeven op een forumlid. Ik vraag mij af waar we grof, denegrerend, cynisch of ongemakkelijk zijn geweest. 1 uur geleden bewerkt door Senna34 Toevoeging Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 43 minuten geleden zei lady jane: En dan gaan mensen ook al gauw grof worden, denegrerend, cynisch, ongemakkelijk, want we denken allemaal onze eigen waarheid in pacht te hebben. Meerdere malen hebben wij verteld dat dit een mening is. Volgens mij hebben wij geen grof woord gezegd hoor. We zijn ook niet denigrerend ook al wordt dat wel zo opgevat, maar dat zal dan liggen aan de opvatting van de persoon zelf. Zoals ik ook denk dat mensen zo fel zijn naar ons omdat ze zelf misschien niet helemaal overtuigd zijn van hun eigen mening. lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 11 uur geleden zei Adri03: Mijn god, de jostiband der wijsgeren geeft weer eens een voorstelling. @Adri03 je kunt beter je naam veranderen 1 uur geleden bewerkt door Senna34 lady jane reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden 2 uur geleden zei Mariposa: @Etty Wat heeft vega hiermee te maken? Niets dus, ik zou het een flauwekulredenering vinden waarmee ik niets aantoon. Als ik jouw redenering volg, dan moet er een oorzaak zijn waarom in mijn omgeving geen kanker voorkwam na vaccinatie, want jij ziet die relatie duidelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden