renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. ย Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. ย Dagpact: renaldo61 MaryArt
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen ! koffie eerstย Fonny reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen, kinderen naar school brengen maar zo eerst gezamenlijk ontbijten en daarna door naar werk.ย Dat heb ik altijd in stand gehouden en sta ik ook vroeger voor op.ย Dagpact: renaldo61 MaryArt Freekieย 4 uur geleden bewerkt door Freekie Kaatjemama, Spirit, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. ย Dagpact: renaldo61 MaryArt Freekie Fonny๐ ย
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden ย Dagpact: ย h goedenmorgsn allemaalย ย renaldo61 MaryArt Freekieย kaatjeย
alesto Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Goedemorgen, ik wil mij vandaag toch weer eens melden. Fijne dag โ๏ธย (59 dagen AV) renaldo61 MaryArt Freekieย kaatje Alesto 4 uur geleden bewerkt door alesto Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Goedemorgen โ๏ธ renaldo61 MaryArt Freekieย kaatje Alesto Mariposa
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dag 53ย Hoe gaat het allemaal ? bij mij gaat het eigenlijk prima deze week. denk alleen dat ik de terrasje nog wel moeilijk ga vinden. ik weer even naar groeps therapie vandaag. fijne dag allemaal ๐โ๏ธ๐น๐๐ท๐ป๐น๐ท๐ธ๐ป๐๐ท๐ป๐บ ย ย ย lady jane, alesto en Spirit reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedenmorgen allemaal. Weer een wasje in de wasmachine en ik heb vannacht op zolder geslapen. Op het logeerbed. Gezellig met de radio aan. Mijn vriend heeft zijn slaap even veel te hard nodig en snurkt er heel hard bij. Voorlopig even een prima oplossing. Vandaag even zijn laatste werkdag en dan vrij t/m dinsdag. Dinsdag moeten we in mijn huis zijn voor de 1e inspectie en er moet gewoon geruimd worden. Verhuisdozen regelen en heel veel kan afgevoerd worden. Mijn fijne bank gaat in ons buitenverblijf. Daar staat ook mijn oude salontafel al een poosje. We moeten de komende dagen echt aan de slag. Voor de rest is er hier wel tijd voor ontspanning. Het is heerlijk weer. Daar ga ik maar eens van genietenย ย ย ย ย
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden