Hadocque Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Werk? Hulp. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Heb maatschappelijk gebeld. Ik word teruggebeld. Meer kan ik even niet doen. Dit moet de eerste stap zijn. Voor de rest doe ik wel gewoon mijn ding. Ik ga straks zwemmen. Ben zo blij dat ik goed met mijn zoon overweg kan. Die ziet dat natuurlijk ook, als hij hier komt. Hij merkt meteen als iemand gedronken heeft. Ik wil het er niet eens meer over hebben. Het gaat nu om mij. Ik wacht tot de maatschappelijk werkster terug belt. Pas dan kan ik gaan handelen.
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Koffertje inpakken en wegwezen uit huis…elders slapen?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lieve @spirit 4 uur geleden zei spirit: wacht tot de maatschappelijk werkster terug belt Oké top maar in deze vakantie periode kan dat wel even duren ben ik bang. Aangezien je situatie lijkt me slim om zelf ook tussendoor actie te nemen. je geeft al aan dat je weer wilt gaan werken toch ?kan je niet iets alvast gaan zoeken. Dan kunnen mensen die je gaan helpen ook zien dat je graag wilt.wordt je veel sneller serieus genomen. zelf heb ik ongeveer deze situatie gezeten 11 jaar geleden met 2 kleine kinderen. Een een zware tijd en heb zelf hard moeten knokken. En gun dit niemand maar het komt niet aan gewaaid.heb zelf toen alleen maar op internet gezocht en gezocht tot ik een baan had en een woning zeker geen perfecte woning maar ik had een dak boven me hoofd. wil niet betweterig overkomen maar omdat ik het zelf heb meegemaakt deel ik dit 1 keer met je.vindt het echt verschrikkelijk voor je wat je doormaakt.
Senna34 Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden CV bijwerken, motivatiebrieven bijvoegen. En dan vacatures zoeken. Dat is op zicht al een hele bezigheid. De basis moet ook goed zijn hè. Met al dat gedoe en in zo’n omgeving lijkt mij dat niet vol te houden. Goed in je vel zitten, je gaat teveel op en af
Kaatjemama Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Dat ben ik helemaal met je eens en dat het geen doen is @Senna34Maar soms heb je helaas gewoon weg geen keuze. Weet ik uit ervaring heel erg maar waar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden