Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Kaatjemama: Gisteren eters gehad en had wijn voor hun gehaald. nu restje gelijk maar weggegooid 💪🏻 En een bak koffie gepakt lastig 😅 Dat heb je goed gedaan!
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het boek waar ik van de week nog enthousiast over was, eindigt deprimerend en nogal onrealistisch. Een man die filosofische discussies houdt over de moraal van leven en sterven met een robot. Op naar een nieuw boek maar weer. Er staat verder niet veel op mijn to-do-lijst van vandaag.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 26 minuten geleden zei Reacher: Dat heb je goed gedaan! Beter zo weg met de verleiding
Spirit Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden 53 minuten geleden zei Kaatjemama: Gisteren eters gehad en had wijn voor hun gehaald. nu restje gelijk maar weggegooid 💪🏻 En een bak koffie gepakt lastig 😅 Wat goed!!!!
Spirit Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden (bewerkt) 56 minuten geleden zei Kaatjemama: Gisteren eters gehad en had wijn voor hun gehaald. nu restje gelijk maar weggegooid 💪🏻 En een bak koffie gepakt lastig 😅 Beetje verstrooid vandaag 48 minuten geleden bewerkt door Spirit
Spirit Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden @Mariposa @IJsvogel, je klinkt hopeloos. Herpak jezelf vandaag. Dit wil je niet.
Kaatjemama Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden 15 minuten geleden zei Spirit: Beetje verstrooid vandaag Oké waarom ?
Spirit Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Ik moet mezelf nog steeds knijpen. Schommelen met mijn kleindochter. Gisteren ook zo gelachen. Ik was een gedicht aan het voordragen van Annie MG Schmid voor de camera. Ik zeg tegen mijn kleindochter: wel stil zijn tijdens de opname. Halverwege het gedicht zegt ze: Oma, je bent dronken . Gelukkig heeft ze mij nooit dronken meegemaakt. Dat was voor haar tijd..Ik ben gewoon prettig gestoord . Straks wordt ze weer opgehaald. Mijn zoon en schoondochter over de vloer. Die zijn ook prettig gestoord. Het zit echt in de familie.. Pffff..
Spirit Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden 2 minuten geleden zei Kaatjemama: Oké waarom ? Een hectische tijd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden