renaldo61 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Maja Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goedemorgen! De weerman voorspelt voor morgen heerlijk weer! En dat op mijn vrije dag 😁 Dagpact: renaldo61 MaryArt Maja Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goede Somber buiten, iets tussen lichte regen. Maar binnen staat een bakje klaar. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Maja Yvonne
stroumfke Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Maja Yvonne stroumfke karin123 reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goeie morgen volhouders. Spirit reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen! De eerste plantjes voor in de tuin al gehaald, eindelijk Spirit en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Stralend weer, zoals het hier meestal gaat knallen we ineens van *weer naar 18 graden middagtemperatuur. Tussen de middag hardlopen met collega's, even een Eiffeltorentje op en af in termen van hoogtemeters. Er zijn er een paar die harder draven dan ik dus dat motiveert goed.
Spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Uitgeslapen. Uitgebreid in bad geweest. Thee met 2 beschuiten en nu koffie. Gisteren was wat veel allemaal. Daardoor ook de lunch overgeslagen. Vriend is werken, dus we hebben het rijk even alleen een paar dagen. Nu weer wat regelmaat. Kan daar slecht tegen. Tussen de middag komt hij snel even thuis een stapel boterhammen naar binnen werken en weer weg. Alles snel. Pffff...In 5 minuten tijd 7 boterhammen naar binnen werken en weer weg. Wij gaan zussen, zonder mannen
Spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden We gaan ons allemaal verheugen op morgen. De lentevogeltjes doen nu al hun best. Wij gaan zo even met de honden lopen. Het teckeltje mag ook mee. Die kan mijn zus wel aan. De labrador doet het goed met wandelen. Keurig aan de leren riem en de halsband van mijn overleden Golden Retriever. De halsband gaat te strak zitten. Ze krijgt een dikkere kop dan mijn andere hond. Een labrador is toch wel anders dan een Golden Retriever.
Francoise Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei Spirit: We gaan ons allemaal verheugen op morgen. De lentevogeltjes doen nu al hun best. Wij gaan zo even met de honden lopen. Het teckeltje mag ook mee. Die kan mijn zus wel aan. De labrador doet het goed met wandelen. Keurig aan de leren riem en de halsband van mijn overleden Golden Retriever. De halsband gaat te strak zitten. Ze krijgt een dikkere kop dan mijn andere hond. Een labrador is toch wel anders dan een Golden Retriever. Het zijn allebei retrieverd , maar een golden heeft een langere, meer krullende vacht en is altijd blond ! Spirit reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Artax reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Maja Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 49 minuten geleden zei Maja: Nachtpact Reacher Maja Jane Reacher reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Maja Jane A. Reacher reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Francoise: Het zijn allebei retrieverd , maar een golden heeft een langere, meer krullende vacht en is altijd blond ! Heb 2 Golden Retrievers gehad. We hebben nu een blonde Labrador. Ik wilde zo'n zelfde soort hond maar dan niet meer zo harig..
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op een normale tijd gegeten en dan heb je nog wat aan je avond. Nu was het zwembad wel open, dus van 20.00 tot 21.45 lekker kunnen zwemmen, bubbelen en Turks stoombad daarna. Nu superschoon natuurlijk! Best actief geweest zeg vandaag. Heerlijk!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden