Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Stralend weer, zoals het hier meestal gaat knallen we ineens van k-weer naar 18 graden middagtemperatuur. Tussen de middag hardlopen met collega's, even een Eiffeltorentje op en af in termen van hoogtemeters. Er zijn er een paar die harder draven dan ik dus dat motiveert goed. 

Geplaatst

Uitgeslapen. Uitgebreid in bad geweest. Thee met 2 beschuiten en nu koffie. Gisteren was wat veel allemaal. Daardoor ook de lunch overgeslagen. Vriend is werken, dus we hebben het rijk even alleen een paar dagen. Nu weer wat regelmaat. Kan daar slecht tegen. Tussen de middag komt hij snel even thuis een stapel boterhammen naar binnen werken en weer weg. Alles snel. Pffff...In 5 minuten tijd 7 boterhammen naar binnen werken en weer weg. Wij gaan zussen, zonder mannen :P

Geplaatst

We gaan ons allemaal verheugen op morgen. De lentevogeltjes doen nu al hun best. Wij gaan zo even met de honden lopen. Het teckeltje mag ook mee. Die kan mijn zus wel aan. De labrador doet het goed met wandelen. Keurig aan de leren riem en de halsband van mijn overleden Golden Retriever. De halsband gaat te strak zitten. Ze krijgt een dikkere kop dan mijn andere hond. Een labrador is toch wel anders dan een Golden Retriever. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...