Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Voor wie er in geïnteresseerd is: https://www.bol.com/nl/nl/p/dodelijke-leugens/9300000111370928/?Referrer=ADVNLGOO002008N-S---PMAX-C-22291034858&gad_source=1&gad_campaignid=22291066997&gbraid=0AAAAAD5OnmP-0N2zVRzzG8vaBiBvEEywe Dodelijke leugens. Spirit reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Er zijn nog steeds vertegenwoordigers die huisartsen bezoeken. Huisartsen krijgen nog steeds bezoek van vertegenwoordigers van medicijnfabrikanten (artsenbezoekers), al is dit minder gangbaar dan vroeger De industrie probeert hiermee nog altijd invloed uit te oefenen op het voorschrijfgedrag van artsen. Jammer @Adri03 dat jij alles voor waar aanneemt.😆 De wereld is een plek waar iedereen gemanipuleerd wordt. Wiens brood men eet, wiens taal men spreekt. Mensen zeggen vaak tegen mij, jij zou een boek moeten schrijven over wat jou overkomen is! En ik kan beter met mannen dan vrouwen overweg in het dagelijks leven trouwens.😂
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 31 minuten geleden zei karin123: Jammer @Adri03 dat jij alles voor waar aanneemt.😆 Juist niet @karin123. Ik ben net als jij een achterdochtig persoon. Maar met dat verschil dat ik geloof in empirische wetenschap, niet in activistische pseudowetenschap. Maar discussies daarover horen niet op dit forum thuis, dus ik hou erover op. 50 minuten geleden bewerkt door Adri03
karin123 Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden 4 uur geleden zei Adri03: Best grappig om dit juist van jou te lezen, met je eeuwige en weinig onderbouwde kritiek op artsen, religie, politiek, mannen, bedrijven, de overheid, wetenschap, enz. enz.... Projectie als verdedigingsmechanisme? Ik heb onacceptabele emoties, gedachten, motieven en eigenschappen, tuurlijk, wie niet! Daarom zie ik dat juist bij al die zaken, herkenning, geen ontkenning. Jij had dus de tramadol opgevroten? Als je er op een gegeven moment vanaf wilt is de "huisarts" in geen velden of wegen te bekennen. Dan moet hij fietsen.
Adri03 Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Haha, behalve heel soms een paracetamol heb ik mijn hele leven nog geen pil geslikt, voor wat dan ook. En ik ga hooguit eens in de 3 jaar een keertje langs bij de huisarts, dus ja, ik heb makkelijk praten (en kennelijk veel mazzel).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden