Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Twee zielen, 1 gedachte @Quinn. Mooi zo!
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Oef, Rome... Gaaf @Lika, zoveel moois te zien daar.
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja, daar moet ik ook altijd van huilen. Dat belooft wat… Ik was met haar ook in Napels en Pompeï. Vond ik al zo indrukwekkend!
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het idee dat je door zo dichtbij iets ouds te zijn in 1 keer zoeffffff de hele geschiedenis overbrugt. Niet te bevatten!
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) En dit soort dingen sta ik mezelf helemaal toe. Ik drink en rook niet meer. Zo veel geld daarmee bespaard!!! Dat stop ik allemaal in leuke leef-dingen. 5 uur geleden bewerkt door Lika In ipv ik Francoise reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Leuke leef dingen Voor leuke lieve Lika 😃 Francoise reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik ben daar heel slecht in Quinn. Vooral geworden door mijn studie Nederlands. Ik ben erg in de war geraakt op een aantal taalkundige gebieden en heb een tijd een hekel aan literatuur gehad. Het visgraatmotief in De Aanslag. Bah!
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 10 uur geleden zei Kohtje: Ik stel me je een beetje voor als de vrouwelijke versie van the pink panther. De roze koningin van de katten/poezen roedel. Keizerin 😎
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Fijn hè @Francoise als je dankzij de diagnoses jezelf beter leert begrijpen. 😘Tof @Lika. Rome is geweldig. Ze hebben er ook veel katten! Ik kreeg destijds tranen in mijn ogen toen ik het Colosseum voor het eerst zag. Waarschijnlijk ben ik in mijn vorige leven een Romein geweest. J. Heeft heel wat afgelachen om me, want ik noemde de Vestaalse Maagden ( een kleine obsessie van mij) altijd de Vespaalse Maagden, en dan zag hij de vrouwen altijd in gedachten in hun gewaad op een Vespa rijden. Ach memories… Francoise reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Haha @Reacher. Ik zag ook leuke reisjes op een Vespa door allerlei Italiaanse gebieden. Voor later. en @Francoiseik ga ASS eens opzoeken. Ik weet niet wat het is.
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Heftig @Francoise. Geen wonder dat je gek van jezelf word. Ik dacht dat ik chaotisch was maar ASS en ADHD hebben, moet vreselijk zijn. Slikte je daar geen medicijnen voor? Komen ze nu pas met medicatie en komen ze daar nu pas achter? Met ASS was je toch al bekend? 4 uur geleden bewerkt door Spirit
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hmm @Lika ik bedoelde niets corrigerends ofzo. Alleen maar leuke alliteratie. Lief leuk Lika. Je weet toch. Lika reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) I had a rough day, but I learned a lot. I cleaned my house a bit. I had a cup of coffee with my neighbor. I got a disturbing text message this week, in which he wrote that he'd been diagnosed with dementia. Oeps, hij staat ineens op Engels . Het komt erop neer dat ik een Henk ooit heb omgewisseld met een andere Henk. Mijn buurman had dus gelukkig geen dementie. Het was die andere Henk. Alleen had deze Henk in december zijn vrouw verloren. Daar zat hij best nog wel mee. Net voor de kerst. Rotmaand ook. Ook is hij gestopt met het voorzitterschap. Hij wil rust en ook met de andere bewoners geen bemoeienissen meer. Het gaat daar achteruit. De vertrouwde oudjes zijn, of overleden, of naar de verzorging. Voelde me er ook niet meer thuis. Vreemde mensen. Het voelde niet goed meer. Een mooi inzicht eigenlijk. Toen ik op toneel zat had ik een hilarische rol. Ik moest een dronken vrouw spelen. Net doen alsof. Het ging me goed af. Ik denk dat ik ook de carnaval wel aankan hier 😃 3 uur geleden bewerkt door Spirit
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 17 minuten geleden zei Quinn: @Spirit u okay? Ja hoor Quinn. Ben een soort van opgelucht.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik had mijn WhatsApp gewoon aan moeten passen. Dat die andere Henk dementie heeft, is zijn eigen schuld. Die kon ik nog van mijn zuipkoor. Een alcoholist die nooit het licht heeft gezien. Het zou zomaar korsakov kunnen zijn bij hem. 82 inmiddels.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Er is altijd wel een reden om te gaan drinken. Nachtpact: Quinn Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 minuten geleden zei Quinn: Er is altijd wel een reden om te gaan drinken. Nachtpact: Quinn Inmiddels toch een week droog?
Francoise Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Spirit: Heftig @Francoise. Geen wonder dat je gek van jezelf word. Ik dacht dat ik chaotisch was maar ASS en ADHD hebben, moet vreselijk zijn. Slikte je daar geen medicijnen voor? Komen ze nu pas met medicatie en komen ze daar nu pas achter? Met ASS was je toch al bekend? ASS (Autisme Spectrum Stoornis @Lika) heb ik op mijn 49ste te horen gekregen, dat was 10 jaar terug ! Daar slik ik sinds een aantal jaar een lage dosis quetiapine om te slapen (want al ben ik lichamelijk en mentaal kapot , mijn hoofd gaat gewoon door met malen en piekeren! ik slik sinds een half jaar een hele lage dosis Escitalopram, voor mijn angstklachten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden