Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, daar moet ik ook altijd van huilen. Dat belooft wat…

Ik was met haar ook in Napels en Pompeï. Vond ik al zo indrukwekkend!

Geplaatst (bewerkt)

En dit soort dingen sta ik mezelf helemaal toe. Ik drink en rook niet meer. Zo veel geld daarmee bespaard!!! Dat stop ik allemaal in leuke leef-dingen.

bewerkt door Lika
In ipv ik
Geplaatst

Ik ben daar heel slecht in Quinn. Vooral geworden door mijn studie Nederlands. Ik ben erg in de war geraakt op een aantal taalkundige gebieden en heb een tijd een hekel aan literatuur gehad. Het visgraatmotief in De Aanslag. Bah!

Geplaatst
10 uur geleden zei Kohtje:

Ik stel me je een beetje voor als de vrouwelijke versie van the pink panther. De roze koningin van de katten/poezen roedel. 

Keizerin 😎

Geplaatst

Fijn hè @Francoise als je dankzij de diagnoses jezelf beter leert begrijpen.

😘Tof @Lika. Rome is geweldig. Ze hebben er ook veel katten!

Ik kreeg destijds tranen in mijn ogen toen ik het Colosseum voor het eerst zag. Waarschijnlijk ben ik in mijn vorige leven een Romein geweest. 

J. Heeft heel wat afgelachen om me, want ik noemde de Vestaalse Maagden ( een kleine obsessie van mij) altijd de Vespaalse Maagden, en dan zag hij de vrouwen altijd in gedachten in hun gewaad op een Vespa rijden.

Ach memories… 

Geplaatst (bewerkt)

Heftig @Francoise. Geen wonder dat je gek van jezelf word. Ik dacht dat ik chaotisch was maar ASS en ADHD hebben, moet vreselijk zijn. Slikte je daar geen medicijnen voor? Komen ze nu pas met medicatie en komen ze daar nu pas achter? Met ASS was je toch al bekend?

bewerkt door Spirit

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...