Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
51 minuten geleden zei Adri03:

@renaldo61, ik mag hopen dat dat na al die jaren geen nieuw inzicht voor je is :D?

Met alchohol heb ik momenteel niet echt nog een probleem. Maar wel met voedsel en misschien nog andere. Wat ik bedoelde was dat ik niet goed omga met negatieve gedachten. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Reacher:

Ik krijg allemaal berichtjes van de ijspegel dat alle hapjes op een bijeenkomst op zijn. Ik ben zelf inmiddels thuis. 
Kan ik ‘nou en?’ antwoorden? 😶

Ja :D

Geplaatst

De hele dag muziek gemaakt. Weer veel filmjes gemaakt voor m'n  youtube kanaal. Dat is een goede afleiding voor mij. Nu aan een bakje thee met honing toe en op de plaats rust..

Geplaatst

Alle crappy hangers en wurgers veel sterkte💪🏼

We gaan naar een enorm pan-Aziatisch buffetrestaurant want de holenbeer komt straks. Ik hou zelf niet zo van dat snaaien en doorsnaaien totdat je boordevol zit, maar het schijnt niks duurder te zijn als je gewoon op tijd ophoudt met eten, dus dan probeer ik dat een keer.

Geplaatst

De ETA van de holenbeer is 20:00 dus ik heb net tegen de hond gezegd "straks... komt... holenbeer!". Dus die staat al ongeduldig buiten. Ze weet dat ik een zesde zintuig heb voor mensen die langskomen, ze zal zich wel hopeloos afvragen hoe ik dat toch flik elke keer 😜

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...