knakker Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dass Problem ist nicht uns Leben, sondern uns ständige Denken darüber Reacher en Bob reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 40 minuten geleden zei Reacher: Maar als je dat verwacht is dat dan niet hetzelfde als dat eisen? Dat vind ik niet. Verwachten is meer vrijblijvend terwijl eisen toch echt dwingender is. 4 uur geleden bewerkt door Mariposa Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 6 minuten geleden zei knakker: Nee hoor. Ik leef gewoon. En vaak nog vrolijk ook. Laatste dagen wat passief. Maar dat zijn gebruikelijke fases. Straks weer springen en dansen. Klinkt goed. Krijgen we trouwens een filmpje van dat zang- en dansspektakel? En liefde voor Kierkegaard 🥰
knakker Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Er zit lekker vaart in de dagdraad vandaag. Altijd fijn als Q & R weer actief zijn 🙂 Maar mijn jongste zoon rammelt aan de poort. Ik ga eten maken. Hij heeft er weliswaar niet voor gekozen dat hij werd geboren, maar vindt het wel leuk als ik hamburgers voor hem bak. Met veel kaas. lady jane en Francoise reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @knakker in da house, gerommel in mijn maag
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik mis @haddock eigenlijk. De allerbeste Fries die ik ken. 🙃 Hoewel hij waarschijnlijk uit een heel anders provincie komt, peins ik nu.
Adri03 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 47 minuten geleden zei Reacher: Hoi 😃 Wat bedoel je? Overleven is de duistere variant van leven.
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 55 minuten geleden zei Mariposa: Verwachten is meer vrijblijvend terwijl eisen toch echt dwingender Voor mij gaat het vooral over wat je doet als je verwachting/ eis niet ingewilligd wordt. Waar leg je het dan? Bij jezelf of bij de ander? Pas je je verwachting aan als de ander er niet aan tegemoet komt of moet de ander zich aanpassen aan jouw verwachting?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Fuck man, ik ben kapot. Spirit en Musashi reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Trek je het nog @hub02? O jee, ik had je helemaal over het hoofd gezien. Tot nu toe lukt het nog. 😹 Reacher en lady jane reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei knakker: Nja. Ik ben een vertrekker van niks. Maar had wel even behoefte aan wat afstand. Ruhe im Kopf. Dat kan ik me helemaal voorstellen
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 23 minuten geleden zei Quinn: Fuck man, ik ben kapot. Ik stuur jou een PB als je dat goed vind. 2 uur geleden bewerkt door Spirit
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gegen die wand... Himmel uber Berlin... Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 2 uur geleden zei Adri03: Overleven is de duistere variant van leven. Dat onderdeel begreep ik, maar bedoel je in dit specifieke geval van Knakker of bedoel je in het algemeen. Bij Knakker denk ik te zien dat hij het zwaar heeft sinds ongeveer de kerst. Maar dat kan ik helemaal verkeerd zien. Als je bedoelde dat je mij dat vaker of altijd ziet doen: mijn amygdala is niet meer te resetten. Ik doe mijn best. Adri03 reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 2 uur geleden zei hub02: O jee, ik had je helemaal over het hoofd gezien. Tot nu toe lukt het nog. 😹 Daar ben ik blij om joh!
Reacher Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden 55 minuten geleden zei Artax: Himmel uber Berlin... 🙌🏼
Quinn Geplaatst 5 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Geprobeerd om the 3 body problem te kijken, maar ik snap er geen zak van. Boek gepakt, die snap ik ook niet. Misschien moet ik maar soaps gaan kijken.
Reacher Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Geprobeerd om the 3 body problem te kijken, maar ik snap er geen zak van. Boek gepakt, die snap ik ook niet. Misschien moet ik maar soaps gaan kijken. Reality soaps: ik kan er helemaal in verdwijnen. Hoe absurder hoe beter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden