hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb nu niks meer. Dus nuchter blijven lukt vandaag wel. Verder voel ik me een sukkel, vanwege vannacht. Maar dat voelde ik me ook vaak toen ik niet dronk. Dus zoveel is er nu ook weer niet veranderd. Ik ga morgen weer op het dagpact (waarom hebben ze eigenlijk geen nachtpact hier, zou ik meer aan hebben).
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goed. Zowel het nuchter als het sukkelige gevoel. Nachtpact kunnen we regelen. hub02 reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Potjandosie @hub02 😠 ik had je toch al een keer gehersenspoeld om mij blindelings te gehoorzamen, wanneer ik iets zeg? Moet dat opnieuw? Niet.meer.drinken. Anders pak ik mijn taser.
hub02 Geplaatst 53 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Ik ben dol op dominante vrouwen. Dan hoef ik zelf niet na te denken. Dat is toch al niet mijn sterkste kant. Ik zal je blindelings gehoorzamen en lief nuchter blijven. Ik moet zeggen dat ik me vandaag best behoorlijk miserabel voel, ook omdat ik zo snel voor de bijl ging. Gelukkig heb ik nu niets meer van drank in huis. Misschien is die taser niet nodig. (Je bent trouwens altijd zo lief voor me) 😄😹
hub02 Geplaatst 48 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Hoi Quinn, ik zit maar wat te suffen achter mijn computter. Heb nog geen flauw idee, ik laat me verrassen als ik honger krijg. Maar het zal geen menu van wijn of bier worden, anders kom je ook nog met een taser.
Quinn Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Ah, maar ik heb geen taser. Wel ander leuk spul, maar vooruit, ik houd me in. Ik zit nou aan een bord kaas trouwens, interessant wel. Straks yoghurt. hub02 reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden @hub02 natuurlijk ken me tot nu toe alleen maar als lief, want destijds was je nuchter en wel. Maar als de taser geen angstaanjagende functie heeft dan pak ik mijn hooivork. Daar kun je ook mooie gaatjes mee maken. Tijd om iets te gaan eten, joh.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden