Reacher Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Welles, want ik ben de kat. Geen idee wat die vreemde man daar doet met die pompoen.
Quinn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden @Reacher zoals ik zei, ik ben niet de linker. Ha. Kijk naar links dan.
Reacher Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Links voor ons of links voor ons op de foto 🤪
Quinn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden De meest linkse op de foto. Niet de meest linke.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Die foto herkende ik natuurlijk onmiddellijk. Boris Karloff, de enige echte Frankenstein. Net als Christopher Lee de enige echte vampier was, en Barbara Steele de enige echte vampira. Die in kleur zijn acteurs en doen maar alsof. Omdat ik werkelijk verder niet weet wat ik te vertellen heb, dan maar even een 7-up date. Het enige positieve dat ik heb te melden is dat het me lukt om 24/6 niet te drinken. Als wat met mijn katten is dan ben ik tenminste 24/6 in staat het nodige te doen. Voor de rest interesseert het me niks, ik heb geen energie om wat te doen en zie daar ook het nut niet van in. Ik lees wel alle reacties hier op mijn draadje, elke dag, maar ik weet niet wat ik er op moet zeggen. Krijg het gewoon niet klaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden