hub02 Geplaatst 6 juni Auteur Rapport Geplaatst 6 juni 4 minuten geleden zei Yvonne: Het lijkt erop dat je weer aardig begint op te knappen als ik je zo lees 😜 Maar zonder gekheid: gaat het weer een stukje beter Hub? Het uitkramen van onzin lukt me zo te zien weer. Verder weet ik het nog niet zo. We wachten het af. 🤎
Yvonne Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Voorzichtig met jezelf hoor Hub.... hub02 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Hoe ist nu Hub? Knap je stukje bij beetje weer wat meer op?                  hub02 reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Geen pet, geen hoed, geen stropdas. Straks ga je me nog vertellen dat je zonder puntige oren komt opdagen. Waar wacht je op? Â
hub02 Geplaatst 11 juni Auteur Rapport Geplaatst 11 juni @ReacherIk denk dat ik weer last heb van een oude vampierbeet. Het was helaas niet eens Barbara Steele die dat deed. Flink last van bloedarmoede nu. Ik wacht op nieuwe energie. Maar ik zal extra mijn oren spitsen voor onze date. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En niet te laat komen op onze date hè. Ik wilde dat ik iets voor je kon doen.Â
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Op 12-6-2026 om 20:44 zei Reacher: En niet te laat komen op onze date hè.  Nee lieverd, in het ergste geval wordt het hoogstens 100 jaar later. Misschien heb je moeite om me te herkennen. Vermoedelijk zal ik de enige zijn die een bos verwelkte bloemen bij zich heeft, maakt het wat makkelijker voor je. Hou je ook van droogboeketten? Ben ik tenminste niet de enige die droog staat.
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik wil toch even contact houden hier, want met het niet drinken zo door de week (op die uitschieter 1 X/week na) gaat het goed. Alleen erg last van die bloedarmoede, ik krijg niks klaar en ben slap als een vaatdoek. Gelukkig hebben vampieren een eeuwigdurend leven, dus nog tijd genoeg om te herstellen. Â
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fijn weer wat van je te lezen @hub02, had al willen vragen hoe het nu met je gaat en of jouw vriend vanavond weer komt schaken... Bloedarmoede is hartstikke vervelend (en dat is nog zacht uitgedrukt) Ik heb er in het verleden ook pittig last van gehad. Ik neem aan dat je ijzerpreparaat krijgt, misschien ook wel via injectie? En misschien B12 slikken?Â
hub02 Geplaatst 20 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 minuten geleden 40 minuten geleden zei Yvonne: Fijn weer wat van je te lezen @hub02, had al willen vragen hoe het nu met je gaat en of jouw vriend vanavond weer komt schaken... Bloedarmoede is hartstikke vervelend (en dat is nog zacht uitgedrukt) Ik heb er in het verleden ook pittig last van gehad. Ik neem aan dat je ijzerpreparaat krijgt, misschien ook wel via injectie? En misschien B12 slikken? Ja, dubbel zien, duizelig, de hele dag dreunt de hartslag me in de oren. Ik krijg ijzertabletten, injecties wil ik niet meer. Na de Corona boosterprik vertrouw ik niks meer wat ik niet kan zien. Mijn vriend komt trouw elke donderdag, maar het schaken laten we maar even. Zal wel weer een avond stom kletsen worden, dat lukt me altijd wel. En dubbel zien lukt me nu ook altijd wel, zelfs zonder alcohol. Alleen het geld in mijn beurs lijkt altijd maar de helft te zijn, vreemd. Ik vind het wel lief van je dat je aan me gedacht hebt. Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden