Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Om dat te voorkomen, dat je niet in staat bent om de helft weg te kieperen als je morgen gedronken hebt, zou ik dat nu alvast doen, nu je nog nuchter bent.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 37 minuten geleden zei Quinn: De aanval voorkomen door het toch meteen allemaal weg te doen? Want je reden voor wijn op donderdag is om dat samen met je vriend te doen en de avond zo te houden als altijd. Die reden is weg. Dus, well, you know. Ook dat klopt. En toch zal dat me niet lukken. Ik heb mezelf te zeer geprogrammeerd, donderdag = drinkdag. Ik heb de agelopen 2 weken dagen gehad dat ik het moeilijk had, en ik was beslist voor de bijl gegaan als ik drank in huis had gehad. Misschien was het inderdaad een combinatie van vriend komt, dus drank in huis. En drank in huis = drinken. Als het bij drinken op donderdag (ik zal volgende week donderdag ook weer drinken) blijft ben ik tevreden over mezelf.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dus eigenlijk is de reden om te drinken het is donderdag?
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 12 minuten geleden zei Reacher: Om dat te voorkomen, dat je niet in staat bent om de helft weg te kieperen als je morgen gedronken hebt, zou ik dat nu alvast doen, nu je nog nuchter bent. Ik had alles zo goed gepland, alleen drank in huis op donderdag. Ik zou inderdaad morgen, voordat ik ga drinken, al de helft kunnen weggooien. Maar je ziet, de plannen die ik vandaag maak zijn vaak niet de beste.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Quinn: Dus eigenlijk is de reden om te drinken het is donderdag? Niet helemaal. Ik zou niets hebben besteld als ik had geweten dat mijn vriend niet zou komen. En ik zou dan niet hebben gedronken. Ik kan het drinken niet laten als ik het hier heb staan. Tja, en morgen heb ik het hier staan. Maar ik geef je voor de helft wel gelijk, hoor.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Doe dan de helft meteen weg, noemen we dat mijn helft.
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Je kunt ook van te voren de helft weggooien. Dat is even hard, maar maakt het daarna wel veel makkelijker. Bijkomend voordeel: je neemt het besluit in nuchtere staat en voert het ook in nuchtere staat uit; niet als je al gedronken hebt, want dan is het veel moeilijker. (Quinn en Reacher hebben dat ook al gesuggereerd, zie ik nu) 1 uur geleden bewerkt door Bob hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: Doe dan de helft meteen weg, noemen we dat mijn helft. Ja, dingen beloven, daar is een alcoholist zoals ik wel goed in. Ik zal mijn best doen morgen. En als het me lukt om het in de gootsteen te kiepen zal ik denken "daar gaat de wijn van Quinn, moet ie me niet al te vaak lappen". lady jane, Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1 1
Rosee Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Ik zou zeggen alles weggooien. Je vriend komt niet dus dat betekent niet drinken. Denk je dat je, als je alles weg zou gooien, het morgen alsnog opnieuw zou halen? Of ben je dan 'veilig'?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden