lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s verras jezelf eens met iets nieuws proberen zou ik zeggen. enne fiets je helemaal niet?
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 3 minuten geleden zei lady jane: verras jezelf eens met iets nieuws proberen zou ik zeggen. enne fiets je helemaal niet? Toen ik niet dronk deed ik dat wel. Dus dat is meer dan 2 jaar geleden. Maar ik kan misschien wel eens kijken of de batterij het nog doet, de banden opppompen en zo. Fietsen, misschien iets positiefs voor morgen als het niet regent. Tegen de tijd dat ik de fietspomp heb gevonden zal het wel bedtijd zijn voor mij. Maar dan heb ik nog wat omhanden nu.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Morgen wordt het schitterend weer, zorg maar dat je er klaar voor bent en geniet ervan Hub.
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op 27-2-2026 om 06:10 zei hub02: Ik wil niet iets van jou horen wat je eigenlijk niet kwijt wil. Daar heb ik geen problemen mee @hub02 Bijna iedereen is zo opgevoed. Eigenlijk heb ik nooit goed kunnen functioneren in deze maatschappij. Op school ging het prima. Bij werken had ik zeker het gevoel van de tredmolen. Vond/vind het verschrikkelijk. Het enige "werk" dat ik graag zou doen is met dieren. Daar was voor mij geen werk in te vinden (verkeerde opleiding). Wel vrijwilligerswerk, dierenasiel, kinderboerderij, manege. Twee keer ben ik weggelopen vanwege niet nakomen van afspraken. Ik kan daar niet tegen. Dan bekijken ze het maar. Altijd op zoek naar de zin van het leven. Katholiek opgevoed, niet streng hoor. Van losgebroken, uitgeschreven (dat wilde ik graag), kreeg nog een dreigbrief terug van bisdom Utrecht.🤣 Dat bevestigde juist mijn denkwijze, idiote sinterklazen, dat lukte ze vroeger wel.. Was dus van het geloof af. Later vriend (ook zoekende) gekregen die het zocht in meditatie, sektes enz. Is ook een heel verhaal. Daardoor weer in geloof gerold op een andere manier. Tien jaar mee samen geweest. Had mijzelf gehersenspoeld door zijn ideeën de mijne te maken. Was geen goed plan. Langzaam weer mijzelf geworden en het zoeken ging door. Bijna alles wat ik onderzocht klopte niet, voelde niet goed, was de omgekeerde wereld. Als zou goed komen als mensen 180 graden draaien, helaas, gaat nooit gebeuren. Het draait op deze planeet maar om 1 ding, macht, hoe krijg ik het voor elkaar om daar profijt uit te halen (in het groot en klein). Mensen met een hulp complex geldt dat ook voor. Ja, ik was ook goed genoeg zonder medicatie maar teveel meegemaakt de laatste 15 jaar door fouten van medici, verkeerd behandelingen en medicatie (mijn lichaam en geest gingen rare dingen doen, het was een hel). Het begon met de overgang... waar mijn huisarts niet in geloofde en ik ging er kapot aan. Het is nog steeds een taboe helaas. Veel vrouwen vallen uit in deze periode. Maar je moet door he, die tredmolen wacht!
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei karin123: wacht! Hier verder. Ik was altijd al heel gevoelig (hsp), daardoor krijg je veel prikkels. Verjaardagen, bruiloften verschrikkelijk. Met de medicatie die ik nu heb voel ik minder en dat bevalt prima. Ik kan niet "normaal" leven zonder. Ik doe dit omdat ik het zelf wil, anders blijft het vallen en opstaan. Daar heb ik geen zin meer in, het is mooi geweest. Wij zijn hier maar zo kort, dan wil ik zo min mogelijk pijn voelen van de wereld waar wij in "moeten" leven. Wij hebben geen kinderen, bewust, ik wilde ze het leven niet aandoen. Er komt altijd ellende op iemands pad, dat blijkt erbij te horen! Ik snap ook donders goed dat mensen aan de alcohol, pillen enz. zitten. De meesten willen zichzelf verdoven en dat vind ik logisch. De wereld is vaak niet te harden. Je wist dat het ging gebeuren, wat er nu weer in brand staat... Hoe dat verder gaat... wereldoorlog? Macht, arme gevoelige kinderen.. Sorry, dat ik niet eerder reageerde, druk met bezwaarschrift UWV voor de hoorzitting. Zelfde verhaal, zelfde laken, zelfde instituut. UWV, instituut dat alles zelf in de soep heeft laten lopen en het gooit op te weinig verzekeringsartsen.😂 Daardoor moest ik 1,5 jaar wachten...ze hebben een beslissing gemaakt die hun goed past! Eigenbelang. Verzekeringsartsen worden opgeleid door het UWV zelf, slager keurt eigen vlees, wiens brood men eet wiens taal men spreekt. Tot twee keer toe geweigerd informatie van de huisarts op te vragen, informatie die ik hun niet kan geven, ze hebben verder alles, pak van 10 cm dik. Oh ja, ik geloof niets meer, dood is verlossing, unbearable lightness of being, zoiets..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden