Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik zit me weer eens zo heerlijk zielig te voelen. Tot nu toe gaat het goed. Heb de drank nu beneden in de garage gezet. En eerlijk, ik heb werkelijk geen idee of ik dit volhoud. Ik had het eerst buiten voor de garagepoort gezet. Ik ben toen naar boven gegaan om de rest van de boodschappen weg te ruimen. Maar je kunt ook werkelijk niks meer ergens zetten. Het werd helaas niet eens gestolen. Je kunt ook niks meer ergens neerzetten. Dus nu staat het in de garagebox, en ik voel me zielig.

bewerkt door hub02
Geplaatst

@hub02 het staat een eind weg, uit het zicht en niet voor het grijpen. Balen dat het niet gejat is. 

Voor de zielig, wat voor lekkers zat er tussen je boodschappen? Dat wat nu boven is dus?

Geplaatst

Nou, eigenlijk niet veel soeps. Het waren mijn gebruikelijke boodschappen. Dus grotendeels ... raad maar. Wel 2 van die kant-en-klaar maaltijden, die ik soms bestel met goede voornemens, en die ik eigenlijk altijd maar half door de strot krijg omdat je beter gras kunt eten omdat dat meer smaakt heeft.

Geplaatst

Ik moet dat echt gaan plannen als ik wil stoppen. Fruit heb ik nooit, dat verwarde ik met franse kaas na een paar weken in de koelkast. Maar ik moet, als mijn stoppoging wil lukken, toch echt proberen normaal te gaan eten. Ik kijk morgen of ik iets eetbaars vind bij AH. 

Geplaatst
1 uur geleden zei garfield076:

Heb vorige week: 3 flessen champagne, 1 fles gin, 1 fles hele mooie Talisker whisky en 3 jaargangen Hertog Jan Grand Prestige leeggegoten. De spoelbak was er blij mee.....

Heel wat keren kwamen er momenten dat ik vreselijke spijt had van dat weggieten en dat ik een paar dagen of weken later zo ongeveer naar de slijter moest kruipen om alsnog in mijn behoefte te voorzien. Maar éénmaal kwam toch die dag dat ik een fles jenever leeggoot en ik vervolgens nooit meer op zoek hoefde naar vervanging. Dat is nu alweer meer dan 12 jaar geleden. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...