hub02 Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden Niet echt druk in het hoofd, hoewel ik wel zo'n beroeps-piekeraar ben. Maar ik zit me nu meer zelf op te vreten. Nou ja, doorbijten vandaag. Kijken hoe het morgen gaat.
Quinn Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden De tomatensoep eerst maar opvreten. En dan de rest van de middag.
Reacher Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden We hebben een H we hebben een U we hebben een B. Hup Hub!
hub02 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dankjewel @Reacher ! Ik ga altijd vroeg slapen. Dus de eerste dag zit er zo ongeveer op. Ik denk dat het morgen moeilijker wordt. Ik had, voor dat ik me hier meldde, nog boodschappen besteld, die worden morgenvroeg bezorgd. Je mag raden waar die boodschappen voornamelijk uit bestaan 😟. Maar daar zal ik me morgen maar mee bezig houden. Ik weet nu in elk geval al dat ik niet meteen dood ga als ik een dag niet drink.
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dan hebben we een behoorlijk verschillend ritme. Kijk je uit met die bezorging morgen? Misschien meteen mee teruggeven?
Rosee Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Welkom terug en slaap lekker @hub02! Dag 1 heb je in de pocket hub02 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen @hub02 recht houden vandaag hè, doen we weer samen.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @Quinn @Reacher. Ik zal het proberen. De boodschappen komen tussen half 11 en half 12. Ik zal er niet omheen draaien. Ik heb het moeilijk, nu al. Ik zal maar alles vlug in de berging zetten, zodat de drank tenminste uit het zicht is. En dan kijken, hoever ik kom vandaag. Ik woon alleen hier, ik heb het altijd doodstil in huis. De ideale omstandigheden om te piekeren en mezelf van alles wijs te maken. Uren nadenken over hetzelfde, en er geen biet mee opschieten. 1 uur geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is misschien kop in het zand, onbeschoft of zelfs onmogelijk, maar wat dacht je van niet thuis zijn op het bezorgmoment? Zodat ze het mee terugnemen?
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, zelfs daar heb ik over nagedacht. Maar dat was voor bijna 100 euri, en er zit ook snoepjes en vers voer voor de katten bij. En mijn dagmaaltijden, coctailgarnalen, die waren in de bonus voor 1,94. (Ik zei al dat ik er heel goed in ben om me van alles wijs te maken). Gisteren had ik er niet aan gedacht dat ik nog boodschappen had besteld. Ik ben altijd goed geweest in iets voorbereiden, dat blijkt wel weer.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En een fooi geven zodat de bezorger de drank mee terug neemt? Uit sociaal gedrag?
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou ik wil die bezorger niet ook nog in de verleiding brengen. God weet wat ik aanricht. Misschien is hij getrouwd en denkt ook drank nodig te hebben. Maar los daarvan, denk niet dat dat gaat werken. Ik krijg het zo in mijn domme kop en zou voor morgen weer bestellen, uitstel van 1 dag, meer zou het niet zijn.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heb je een hamer? Reacher en hub02 reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je bent aan het draaien en aan het slalommen met je verslaving @hub02. Ik herken het van mezelf. Bestellen als je geen drank in huis hebt is een hogere drempel en meer bedenktijd dan wanneer je het straks ergens in huis hebt staan. Weg met dat spul.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als het helpt @hub02, ik heb vannacht twee flessen Laphroaig leeggegoten. Van die prachtige oude. Janken. Mariposa reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden aan de voedselbank geven, en dan niet voor hun klanten, maar voor de vrijwilligers?
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Of een tas klaarzetten voor de drank, deze overhevelen en direkt naar de glasbak lopen.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als het inderdaad je laatste poging is, zoals de titel zegt, is het goed om een plan te hebben. In de berging zetten betekent erover blijven tobben.
hub02 Geplaatst 55 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Jane, Reacher, Quinn, Lonster. Ik weet donders goed dat jullie gewoon gelijk hebben. Ik zal mijn best doen om het, op de een of andere manier, buiten mijn bereik te houden. Ik woon nu op een flat, 7e "etalage" (ik ben wel nog altijd grappig zoals jullie zien). Ik heb beneden een garage. Ik ga zelden, en dan met grote tegenzin, de deur uit (ik zou eens mensen kunnen tegenkomen...). Dat is in ieder geval een drempel voor mij. Inderdaad beter dan de berging.
lady jane Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden ik word al moe als ik je lees @hub02 dat hoofd loopt verder(om) dan je benen geloof ik, maar verplaatsen en onder bereik, dan wordt het een magneet wegdoen is natuurlijk beter. maar je moet doen wat haalbaar is. wat rust geeft in je kop. sterkte
Quinn Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden In elk geval een drempel en een plan @hub02 stap voor stap.
Quinn Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden En natuurlijk hebben we gelijk, hier zit een enorme bak ervaring zo allemaal bij elkaar. Houd vast maat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden