hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Niet echt druk in het hoofd, hoewel ik wel zo'n beroeps-piekeraar ben. Maar ik zit me nu meer zelf op te vreten. Nou ja, doorbijten vandaag. Kijken hoe het morgen gaat.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden De tomatensoep eerst maar opvreten. En dan de rest van de middag.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden We hebben een H we hebben een U we hebben een B. Hup Hub!
hub02 Geplaatst 50 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Dankjewel @Reacher ! Ik ga altijd vroeg slapen. Dus de eerste dag zit er zo ongeveer op. Ik denk dat het morgen moeilijker wordt. Ik had, voor dat ik me hier meldde, nog boodschappen besteld, die worden morgenvroeg bezorgd. Je mag raden waar die boodschappen voornamelijk uit bestaan 😟. Maar daar zal ik me morgen maar mee bezig houden. Ik weet nu in elk geval al dat ik niet meteen dood ga als ik een dag niet drink.
Quinn Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Dan hebben we een behoorlijk verschillend ritme. Kijk je uit met die bezorging morgen? Misschien meteen mee teruggeven?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden