Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen! 

Ik ben trots op iedereen die de keuze maakt om niet meer afhankelijk te willen zijn van middelen. 

Niet meer de Trek willen voelen en in dat opzicht, meer rust in hun hoofd willen hebben.. 

Want het kan namelijk zo anders! 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

@Freekie gaat het in jouw hoofd momenteel rustig genoeg?
En verder? Je burn out, werk zorg voor de kinderen (daten:heart:)?
En kijk je alweer uit naar het voorjaar, motorritjes met je pa en vrienden?

Geplaatst

Goeie morgen allemaal.

Zal zoooo blij zijn als de zon gaat schijnen. PFFFFFTTTTT. Nou, dadelijk weer naar de dagbesteding. Altijd fijn. Word daar echt verwend. Mag doen wat ik wil en word nergens toe gedwongen. Fijne dag Kanjers.

Geplaatst

Het werkt bij mij nu heel motiverend om te sporten. Ik had 2 maanden bijna niet gesport en wel gedronken, nu wil ik in de ochtend fris gaan sporten. Ik leg me vast door een groepsles te boeken, dat helpt voor de motivatie. Maar gisterenavond toch nog even een stemmetje gehad die zei dat het best kon, een paar wijntjes... Niet geluisterd, en ik weet dat het minder gaat worden. Maar wat is verslaving toch een mindfuck!

Geplaatst

Goedenmiddag trouwens. Heb eindelijk wat kunnen slapen. Dat voelt al beter. Nu rustig aan. Heb het aangekaart dat ik 2 dagen naar mijn huisje ga. Totaal geen reactie. Helemaal niet van: goh meid wat fijn. Doe wat je wil. Ik denk dat ik morgen ga. Vandaag maar even tot rust komen. 2 overnachtingen in mijn eigen huisje en vrijdag weer terug. Dan is ook mijn bril klaar. 

Geplaatst (bewerkt)
19 minuten geleden zei Spirit:

Net een korte discussie gehad met mijn vriend over alcohol en het alcoholisme. Hij vind zichzelf geen alcoholist :face-icon-small-shocked:. Daarna was het weer tijd om naar het werk te gaan..

Voor Brabo's ligt die grens ook een stuk hoger. Die leven veel langer in een staat van ontkenning. En dan noemen ze uiteindelijk alcoholisme ook eerst nog eens een tijd eufemistisch 'Bourgondische levensstijl', tot ze uiteindelijk zo diep zitten dat er geen ontkomen meer aan is om het beest bij de naam te noemen.

bewerkt door Adri03
typo

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...