Mormel Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Heb al een aantal malen gelezen dat het weekend een lastig moment is voor jou. Is het daarom niet aangewezen dat je morgen al boodschappen gaat doen zodat je daarvoor dit weekend niet buiten hoeft te komen en het ook geen aanleiding vormt om toch drank in huis te halen?
Yana Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik ben ook aan het legpuzzelen gegaan, het is een fantastische afleiding van me ziek en hopeloos voelen. Het is een afbeelding van Ot en Sien van 1000 stukjes... wát een klus 😁 Quinn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Hoe gaat het op het moment @stroumfke? Lukt het een beetje?? Misschien nog een kleine suggestie. Je schreef eerder dat je graag haakt. En bezig was met een best groot project. Is tussendoor een klein projectje iets?. Een vrolijk gekleurde kussenhoesje of een klein poppetje/ beestje. Lekker te overzien en veel voldoening. Zomaar een ideetje hoor.
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 3 uur geleden zei Mormel: Heb al een aantal malen gelezen dat het weekend een lastig moment is voor jou. Is het daarom niet aangewezen dat je morgen al boodschappen gaat doen zodat je daarvoor dit weekend niet buiten hoeft te komen en het ook geen aanleiding vormt om toch drank in huis te halen? ja ik ga morgen boodschappen doen ik ben dan in het weekend thuis ik ga wel regelmatig wandelen maar neem dan alleen mijn sleutels mee geen portefeuile
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 2 uur geleden zei Marjolijn: Hoe gaat het op het moment @stroumfke? Lukt het een beetje?? Misschien nog een kleine suggestie. Je schreef eerder dat je graag haakt. En bezig was met een best groot project. Is tussendoor een klein projectje iets?. Een vrolijk gekleurde kussenhoesje of een klein poppetje/ beestje. Lekker te overzien en veel voldoening. Zomaar een ideetje hoor. voorlopig ca va heb wel schrik voor het weekend ga ik drinken of niet vandaag dag 2 nuchter heb mij een puzzelke van 500 stukjes gekocht ter afwisseling van het haken de eerste 3 dagen gaat goed tis daarna dat het moeilijk wordt
Marjolijn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ooh mooi. Laat morgen een kiekje zien van je puzzel. Gaan we hier toch een beetje meeleven. ( als jij dat wilt). Slaap lekker nu.
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 10 minuten geleden zei Marjolijn: Ooh mooi. Laat morgen een kiekje zien van je puzzel. Gaan we hier toch een beetje meeleven. ( als jij dat wilt). Slaap lekker nu. ok slaapwel 10 minuten geleden zei Marjolijn: Ooh mooi. Laat morgen een kiekje zien van je puzzel. Gaan we hier toch een beetje meeleven. ( als jij dat wilt). Slaap lekker nu.
Marjolijn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Liefs. En goede nacht. We komen er wel hoor Stroumfke.!!!!! Zeker weten. Ik had ook even een paar lastige dagen. Wie weet iets leuks haken? Nu hopelijk lekker slapen of lekker rustig liggen.
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 uur geleden zei Marjolijn: Liefs. En goede nacht. We komen er wel hoor Stroumfke.!!!!! Zeker weten. Ik had ook even een paar lastige dagen. Wie weet iets leuks haken? Nu hopelijk lekker slapen of lekker rustig liggen. ben even wakker nu nog maar 1 keer snachts vorige week verschillende keren per nacht heb naar teleonthaal gebeld da doe ik elke nacht ik ga vandaag naar mijn ontmoetingscentrum een gsmeke afgeven aan iemand ik gebruik hem toch ni is nog zon gsmeke waar je ni mee op internet kunt ik ga nog wa puzzelen en dan proberen nog wa te slapen
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Een (klein) GSM toestel, neem ik aan. 3 uur geleden bewerkt door Bob
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 52 minuten geleden zei Marjolijn: Wat is een gsmeke?? een klein telefoontje waar je niet mee op internet kan
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) ik wil iets rechtzetten sommige mensen op dit forum helpen mij wel degelijk omdat ze begrijpen wat borderline inhoudt ik ben degene die slechte keuzes maak ik heb mijn dagen dat ik drink en ik heb mijn dagen dat ik niet drink jij hebt het geluk gehad da je in 1 keer kon stoppen renaldo ik heb da geluk niet mijne sponsor die nu 21 jaar nuchter is heeft 8 jaar gesukkeld met drinken nuchter drinken nuchter eer hij nuchter kon blijven en hij is niet alleen we staan nu voor een weekend en ik hoop dat ik nuchter ga kunnen blijven ik ga er alleszins alles aan doen binnen mijn mogelijkheden ik ga vandaag mijn boodschappen doen zodat ik die morgen ni moet doen ik ga thuis blijven maar wel af en toe een wandelingetje met alleen mijn sleutels 2 uur geleden bewerkt door stroumfke
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @stroumfke laat je niet voor de gek houden, iedereen struikelt wel tijdens het stoppen. Soms vaker soms langer, maar het gaat bij niemand zomaar en in één keer goed. Je doet je best en leert langzaam met je uitdagingen om te gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden