stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 uur geleden zei Reacher: Sterkte en veel kracht @stroumfke / @heroes1 ik vind het zelf heel vervelend dat ik zo wisselvallig ben
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb eerder gevraagd hoe een gesprek tussen je hulpverleners en U verloopt. Als je bijvoorbeeld aan je psychiater hetzelfde verteld als hier moet dit heel frustrerend zijn, voor jullie beidde. Je krijgt veel advies, maar je doet er niets meer. Je mag nog zoveel therapie volgen als je wil, als je er niets mee doet ben je er niets mee. Je schrijft dat de harde aanpak niet werkt, goed maar de zachte werkt zeker niet. Hoe dan verder? Stoppen met alchohol is nochtans simpel, het is zoals het advies van mijn huisarts uit mijn geboortedorp me gaf. "Stop daarmee" . Ik moest alleen dat advies dikwijls horen voordat ik het daadwerkelijk aannam. Alleen de zeer harde aanpak van mijn huidige psychiater werkte uiteindelijk bij mii. Misschien is de zeer harde aanpak voor u toch zo geen slecht gedacht. Je schreef ook dat je in volle zinnen ging schrijven?
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 9 uur geleden zei garfield076: Ik begin zo langzamerhand te denken dat stroumfke een troll account is Het is geen troll, maar ik heb wel het gevoel dat ze in een werkelijkheid leeft als wij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden