stroumfke Geplaatst gisteren om 16:17 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:17 ik heb een beetje craving ik ben een wandelingske gaan doen het blokje rond als het binnen 20 min ni beter is doe ik mijn kine oefeningen ik ga absoluut niet drinken ik heb gebeld met iemand van NA en elke di avond is er een NA meeting in hetzelfde lokaaltje als mijn AA meeting dan ga ik vanaf volgende week elke di naar NA en elke donderdag naar AA
stroumfke Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden ik ben fier op mezelf ik had vanavond craving normaal zou ik mij een fleske wijn gaan halen zijn maar ik heb da ni gedaan dankzij mijn vorige sponsor met wie ik 2 x heb gebeld ik moet mijn nieuwe sponsor nog gewoon worden maar mijn oude sponsor die mag ik blijven bellen en zo leer ik nuchter blijven in plaats van te hervallen karin123 en Rudo reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goed gedaan. Vrijdagavond zal erop zitten voor jou, hoop dat de rest van het weekend even vlot verloopt.
stroumfke Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden 57 minuten geleden zei Mormel: Goed gedaan. Vrijdagavond zal erop zitten voor jou, hoop dat de rest van het weekend even vlot verloopt. hey mormel ja vrijdagavond zat er op voor mij ik verwacht geen probleem in het weekend ik weet nu wat ik kan doen als ik craving heb ik wil de enkele mensen hier ook bedanken ben zo blij da ik vol gehouden heb nog een goede nacht en tot morgen Rudo reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden vandaag dag 6 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag ga ik naar mijn ontmoetingscentrum ik voorzie geen probleem tot straks Rudo reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden de voormiddag is goed verlopen nu rustig thuis
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik voelde mij ambetant dus ben ik een wandelingetje rond de blok gaan doen ik heb een vraagje wat denken jullie van alcoholvrije wijn 0 procent
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Het heeft voordelen maar kan ook gevaarlijk zijn als het de drempel naar alcoholhoudende drank verlaagt. Ik dronk het toen ik net gestopt was af en toe, maar maakte er geen gewoonte van.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 10 minuten geleden zei stroumfke: ik voelde mij ambetant dus ben ik een wandelingetje rond de blok gaan doen ik heb een vraagje wat denken jullie van alcoholvrije wijn 0 procent In tegenstelling wat de AA en de verslavingskliniek zegt kan het in principe geen kwaad. Maar ik zou het advies van @Bob volgen en er geen gewoonte van maken.
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden ik heb een flesje witte wijn 0 procent gedronken ik vond er maar niks aan niet voor herhaling vatbaar
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat zal ook aan je redenen liggen @stroumfke want waarom drink je een fles alcoholvrij wijn om drie uur 's middags? Dat klinkt als vervanging van de wijn waar je eigenlijk zin had. En dan lijkt alcoholvrije drank me een slecht idee. Kun je beter andere afleiding gaan zoeken. bumperjim reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Je kunt het eventueel proberen als je al langere tijd gestopt bent met alchohol te drinken.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Los daarvan hè, alcoholvrije wijn is gewoon druivensap. Koop dat gewoon, als het om de smaak of de kleur gaat. Veel goedkoper ook. lady jane reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Quinn: Dat zal ook aan je redenen liggen @stroumfke want waarom drink je een fles alcoholvrij wijn om drie uur 's middags? Dat klinkt als vervanging van de wijn waar je eigenlijk zin had. En dan lijkt alcoholvrije drank me een slecht idee. Kun je beter andere afleiding gaan zoeken. ja das waar ter vervanging van een gewone fles
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Je kunt het eventueel proberen als je al langere tijd gestopt bent met alchohol te drinken. ik vind het zet aan tot gewone wijn
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Los daarvan hè, alcoholvrije wijn is gewoon druivensap. Koop dat gewoon, als het om de smaak of de kleur gaat. Veel goedkoper ook. ik heb na de alcoholvrije wijn gewone wijn gerdronken geen wijn meer ook geen alcoholvrije wijn
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 14 minuten geleden zei stroumfke: ik heb na de alcoholvrije wijn gewone wijn gerdronken 11 uur geleden zei stroumfke: vandaag dag 6 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag ga ik naar mijn ontmoetingscentrum ik voorzie geen probleem tot straks zie je hoe snel je stellig bent en hoe snel je toch overstag gaat @stroumfke?
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 56 minuten geleden zei stroumfke: ik vind het zet aan tot gewone wijn Dat klopt, daarom moet je sterk in je schoenen staan voor je zoiets probeert.
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat jammer om te lezen. Waarom heb je je psychiater of je sponsor niet gebeld ? Of hier van je afgeschreven voordat je naar de winkel ging? Is die 0,0 de trigger geweest?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden