stroumfke Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden ik heb een beetje craving ik ben een wandelingske gaan doen het blokje rond als het binnen 20 min ni beter is doe ik mijn kine oefeningen ik ga absoluut niet drinken ik heb gebeld met iemand van NA en elke di avond is er een NA meeting in hetzelfde lokaaltje als mijn AA meeting dan ga ik vanaf volgende week elke di naar NA en elke donderdag naar AA
stroumfke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden ik ben fier op mezelf ik had vanavond craving normaal zou ik mij een fleske wijn gaan halen zijn maar ik heb da ni gedaan dankzij mijn vorige sponsor met wie ik 2 x heb gebeld ik moet mijn nieuwe sponsor nog gewoon worden maar mijn oude sponsor die mag ik blijven bellen en zo leer ik nuchter blijven in plaats van te hervallen karin123 en Rudo reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goed gedaan. Vrijdagavond zal erop zitten voor jou, hoop dat de rest van het weekend even vlot verloopt.
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden 57 minuten geleden zei Mormel: Goed gedaan. Vrijdagavond zal erop zitten voor jou, hoop dat de rest van het weekend even vlot verloopt. hey mormel ja vrijdagavond zat er op voor mij ik verwacht geen probleem in het weekend ik weet nu wat ik kan doen als ik craving heb ik wil de enkele mensen hier ook bedanken ben zo blij da ik vol gehouden heb nog een goede nacht en tot morgen Rudo reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden vandaag dag 6 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag ga ik naar mijn ontmoetingscentrum ik voorzie geen probleem tot straks Rudo reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden de voormiddag is goed verlopen nu rustig thuis
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden ik voelde mij ambetant dus ben ik een wandelingetje rond de blok gaan doen ik heb een vraagje wat denken jullie van alcoholvrije wijn 0 procent
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het heeft voordelen maar kan ook gevaarlijk zijn als het de drempel naar alcoholhoudende drank verlaagt. Ik dronk het toen ik net gestopt was af en toe, maar maakte er geen gewoonte van.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 minuten geleden zei stroumfke: ik voelde mij ambetant dus ben ik een wandelingetje rond de blok gaan doen ik heb een vraagje wat denken jullie van alcoholvrije wijn 0 procent In tegenstelling wat de AA en de verslavingskliniek zegt kan het in principe geen kwaad. Maar ik zou het advies van @Bob volgen en er geen gewoonte van maken.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik heb een flesje witte wijn 0 procent gedronken ik vond er maar niks aan niet voor herhaling vatbaar
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat zal ook aan je redenen liggen @stroumfke want waarom drink je een fles alcoholvrij wijn om drie uur 's middags? Dat klinkt als vervanging van de wijn waar je eigenlijk zin had. En dan lijkt alcoholvrije drank me een slecht idee. Kun je beter andere afleiding gaan zoeken. bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden