Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heb net de mancave nog even geïnspecteerd. Ik kwam 10 lege bierblikjes tegen van 33 cl. Marij reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Niet nu nog kwader gaan worden en confronteren denk ik. Morgen met elkaar gaan spreken. Dit deden wij ook, hetzelfde daarom ook pijnlijk om te lezen en zeker te ervaren vanuit de andere kant. Bij mij werkte het contra dat confronteren. Hoe lastig ook voor jou nu. En die vriend is dat wel een echte vriend dan van hem?
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank @Marij en @Spirit Gaat het met jou @Marij?
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden He bah, @Spirit. Goed voorstel dat hij bij die vriend blijft slapen! En @Smaragdie. Wat spannend. Met de liefde erbij. Ik zou het nooit durven. Man ziek hier. Kan ik nooit zo goed tegen. Alleen dit keer lijkt het okay. Ik word er steeds beter in niet te veel te willen. Dat scheelt een stuk.
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 13 minuten geleden zei Lika: Wat spannend. Met de liefde erbij. Ik zou het nooit durven. Daarom doe ik het ook op deze manier. Met tijd, geduld en mijn eigen plek=zelfstandigheid en 1 van mijn beste vriendinnen mee. Dit ging ook niet over 1 nacht ijs. Mag ik vragen waarom jij dit nooit zou durven? Kom hier al zo lang en toen vertelde jij over een verliefdheid ver over zee. Is mij altijd bij gebleven en wat je deelde en hoe je ermee omging. Zoveel respect voor gehad toen. Wat heb ik te verliezen? En natuurlijk ga ik niet alleen daarvoor daar naar toe maar voelt wel beter aan. Hij helpt mij ook en is fijn. Ik ga mijn hart volgens en wel met mijn verstand erbij anders had ik er al gezeten denk ik. Lastig uit te leggen. Sterkte met jouw man. Griep? Of iets anders dan nog meer sterkte natuurlijk. Heb geleerd om met zieke mensen om te gaan maar niet als ze heel dicht bij mij staan. 1 uur geleden bewerkt door Smaragdie Aanpassing
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Och @Smaragdie klopt ja. Ik was hotel de botel. Misschien dat ik het dan tóch zou durven. Nu kan ik me er niets meer bij voorstellen voor mezelf. Gek. Maar je bouwt het mooi op. Verstandig en stoer en super gaaf!! Mijn man heeft griep en altijd veel last van zijn longen. Dus veel gehoest.
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Djw voor jouw antwoord als ik het moet weghalen ook aangeven hoor. Ben beetje hyper en enthousiast en te direct soms. En mijn geheugen doet het nog te goed. Ga aftaaien morgen drukke dag. Makelaar en meer van dat soort dingen. Slaap lekker laters/zo allen.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee, confronteren doe ik nier. Dat werkt averechts. Was bij mij ook altijd zo, als ik had gezopen. Op verwijten zit ook niemand te wachten. Ondertussen zuip ik me klem aan de appelsap. Best wel bang, hoe hij thuiskomt en het aan te pakken. Moeilijk hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden