Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
18 minuten geleden zei Freekie:

@renaldo61 dan kennen ze je toch erg goed... Het huisbezoek was dus bijna een bewusteloze (of erger?) renaldo61... Waarbij de politie en ambulance werden ingeschakeld en je wederom onder zeer verscherpt toezicht zou komen te staan... 

Weg vrijheden, wellicht weer verplichtte opname... En flink betalen waarschijnlijk.. 

Zou dat het je waard zijn? 

Zoals ik elders meldde heb ik er wel lang over nagedacht maar ik ben niet uit mijn bed geweest ondertussen.

Geplaatst

Petje af @renaldo61. Verdorie man. Dit is het je allemaal niet waard. Het leven is soms gewoon helemaal niet leuk. Hoe denk je hoe ik me nu voel? Zo'n bericht dat je nicht is overleden? Kom rauw op m'n dak vallen hoor.

Geplaatst
5 uur geleden zei renaldo61:

maar volgens haar telefoon naar mij had ze het te druk met andere "klanten" kwetsbaren.

Er kan altijd een crisis situatie zijn met een cliënt. Dat is dan net even belangrijker. Denk je niet? En dat heeft niets met jou te maken.

En nu weer op naar morgen......

Geplaatst
14 minuten geleden zei karin123:

Er kan altijd een crisis situatie zijn met een cliënt. Dat is dan net even belangrijker. Denk je niet? En dat heeft niets met jou te maken.

En nu weer op naar morgen......

Vroeger, veel vroeger had ik niemand om mij te helpen. Het gaat tijdens de eerste week van september 2004 geweest zijn dat ik besefte dat ik een groot probleem had en niet wist hoe ermee om te gaan. Dan later rond 2012 toen mijn ex mij verliet had ik een groot en constant alchoholprobleem. Tot ik uiteindelijk op spoed belande. Nog later vonden allerlei hulporganisaties dat ik en mijn moeder hulp nodig hadden. Ik heb nooit om de bemoeienis van Hestia en andere hulporganisaties gevraagd. Want weet je buiten een dementeerde moeder had ik geen problemen toch? En al zeker niet met alchohol dacht ik toen. 

Nu Hestia heeft het mij gewoon gemaakt om op hun te leunen. Als ze dan plots keer op keer die hulp niet meer bieden is het dan mijn probleem? Nee ik heb dan daarmee een zeer groot probleem zo simpel is het. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...