Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen iedereen.
Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. 

Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. 

Dagpact:
renaldo61

bewerkt door renaldo61
Verkeerd jaar
Geplaatst

Mogge! Gisteravond hebben we met de Stier lampen uitgezocht voor boven de eettafel want daar hangt een stomme lamp.

Het is onvoorstelbaar hoe een lamp in 10 jaar tijd kan evoluëren van leuke lamp via ach een lamp tot stomme lamp. Zelfs tot "hoe hadden we die ooit kunnen kopen?"

Nu vraag ik me af of de nieuwe lamp ook dat lot beschoren zal zijn 🤔

• renaldo61 changed the title to Vrijdag 2 januari 2026
Geplaatst

Goedemorgen, nu zijn echt al die ‘feest’dagen voorbij, heerlijk.
Vandaag een beetje werken en vanavond met z’n vijven kadootjes en verschillende soorten pasta als hapjes tussendoor. Gezellig, ik heb er zin in. 
Tussendoor paar keer de nieuwe updates van een leuke Belgische weerman volgen, zeker nu met de sneeuwverwachtingen is dat leuk om te lezen!
Ook als ze veel regen of onweer voorspellen schakel ik naar hem over trouwens, interessant hoe hij uitlegt waarom dingen voorspeld worden.

Fijne dag!

Geplaatst

Goedemorgen, idd fijn dat al die feestdagen voorbij zijn. Gisteren alle kerstspullen opgeruimd, dus terug naar het gewone leven. Nog een paar dagen vrij en dan ook weer werken. 

Geplaatst

Ja @bumperjim, ook als je denkt voor tijdloos te gaan zijn sommige dingen gewoon klaar.  Bij het verhuizen merkte ik dat ik sommige dingen niet meer wilde neerzetten of ophangen in het nieuwe huis, zag ik opeens hoe 'stom' ze waren. Terwijl als we niet waren verhuisd ik dat gevoel waarschijnlijk niet had gehad. 

Geplaatst

Goedemorgen ☀️!

Hier gelukkig nog geen sneeuw, wat heb ik daar een hekel aan. Wordt allemaal zo goor na een tijdje. Koud en nat, getver. Geef mij maar de zon. 
Vandaag heb ik mezelf nog een dag vrij gegund om vanaf maandag weer te knallen. Lekker lummelen. Kerstboom gisteren opgeruimd, lekker weer alles normaal.

Fijne dag!

Geplaatst

@Lika ja groot risico, dit keer niet gedaan.  Eerst een tijdje wonen, dan wegkwakken.  En ik vind het leuk om iets te maken van iets dat ik al heb.  Dingen om te bouwen, te schilderen, bekleden.  met stomme lampen valt misschien ook nog wel wat te pimpen. 

Geplaatst

Zoals vroeger @Etty. Gat in doek knippen en dan over de lampenkap hangen. Alles nieuw! Ik ben er niet goed in. Wat ik zelf maak is het altijd net niet. Behalve mijn zelfgehaakte dekens. Die zijn het net wel.

Ik heb allemaal verschillende kleuren bolletjes wol en vind het heel leuk om met kleurverloop bezig te zijn en het dan te zien groeien. Uiteindelijk moet je stoppen. Niemand wil een deken van 5 meter. Hoe mooi het kleuverloop ook is:-)

Geplaatst
29 minuten geleden zei Lika:

Maar @bumperjimen @Etty: kijk uit!! Ik heb ook dingen opnieuw aangeschaft die ik had weggedaan….Ik ging ze missen.

Haha no worries. Wij gooien nooit wat weg. Of iig de Stier niet. We hebben een krankzinnig grote kelder waar alles blijft liggen tot de kids een huis kopen en zeggen nee wij willen die lamp ook niet 🤣 Dan is het dus voor de kleinkinderen als we die krijgen en wanneer die een huis gaan kopen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...